Hallo,
Ik heb laatst opnames gemaakt en deze als wave op mijn pc opgeslagen.
Nu doet het volgende probleem zich voor, ik heb alle track als wave file op mijn pc gezet en daarna op cd gebrand als ik deze in de pc stop speelt deze gewoon maar zodra ik hem ik mij cd speler of hivi set druk werkt het niet of het duurt heel lang voordat het werk. mijn buurman heeft een Bose 123 systeem en die pakt het ook niet.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Zoals je snappen zit ik naar 20 niet werkende cd's met de handen in het haar.
Data cd's branden gaat goed en werken overal
Mijn pc is nog geen 3 maand oud voorzien van 4gig werk geheugen I5 intel processor en een gigabyte moederbord de brander is van samsung via sata aangesloten. mijn OS: Windows 7
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van mijn probleem. alvast bedankt voor jullie moeite.
Ik heb laatst opnames gemaakt en deze als wave op mijn pc opgeslagen.
Nu doet het volgende probleem zich voor, ik heb alle track als wave file op mijn pc gezet en daarna op cd gebrand als ik deze in de pc stop speelt deze gewoon maar zodra ik hem ik mij cd speler of hivi set druk werkt het niet of het duurt heel lang voordat het werk. mijn buurman heeft een Bose 123 systeem en die pakt het ook niet.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Nieuwe files gemaakt
- Andere CD's gebruikt om te branden
- Op 8x 16x 24x en 32x geprobeert te branden
- Gebruikte brand programma's Nero, Adobe Audition, en de windows media speler brand functie
Zoals je snappen zit ik naar 20 niet werkende cd's met de handen in het haar.
Data cd's branden gaat goed en werken overal
Mijn pc is nog geen 3 maand oud voorzien van 4gig werk geheugen I5 intel processor en een gigabyte moederbord de brander is van samsung via sata aangesloten. mijn OS: Windows 7
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van mijn probleem. alvast bedankt voor jullie moeite.
Laatst bewerkt: