gebrande audio cds doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickie19

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
20
ik zit al een tijdje met een probleem. Audio cds die ik brand worden niet gelezen door m'n cdspeler. Heel af en toe lukt er 1 maar 90% kan ik gewoon weggooien. Ik heb verschillende programma's geprobeerd maar dat is het ook niet. Ik heb geen idee wat er fout kan zijn!!
 
ja ik heb verschillende cd's geprobeerd...
maar ik heb nu memorex cd-r's waarvan er net 1 gelukt is maar ook 3 mislukt dus ben ik maar gestopt... dus er is er 1 gelukt
 
ja ik heb verschillende cd's geprobeerd...
maar ik heb nu memorex cd-r's waarvan er net 1 gelukt is maar ook 3 mislukt dus ben ik maar gestopt... dus er is er 1 gelukt

zo te lezen heb je "cd-r's"
waarschijnlijk kan je cd speler deze niet aan .
probeer het eens met cd+r's
en belangrijk is ook dat je kijkt of de cd's wel worden afgesloten na het branden.
 
Laatst bewerkt:
maar er is er dus net wel 1 gelukt een cd-r die werd afgespeeld in m'n cdspeler dus dat is het niet denk ik
 
Welke extesie hebben die muziekbestanden? Niet alle cd/dvd spelers ondersteunen alle soorten muziekbestanden.
 
Welke extesie hebben die muziekbestanden? Niet alle cd/dvd spelers ondersteunen alle soorten muziekbestanden.

Hij heeft het over audio cd's
En volgens mij heb je geen cd+r!!??

Heb je al geprobeerd om de cd's op een lagere brandsnelheid te branden?
Wat heb je op de achtergrond aan programma's lopen? Op een wat tragere systeem kan dit voor problemen zorgen.
 
ik heb dat inderdaad als een bron van problemen gevonden op google dus heb ik dat geprobeerd ik brandde de 1e cd op 48x toen deed ie het niet toen brandde ik de 2e na dat ik er achter kwam dat t mischien lagere snelheid moest op 16x (wat het laagst mogelijke was wat ik kon selecteren). Die werd ook gewoon afgespeeld dus ik dacht dat het probleem verholpen was maar de volgende cd die ik op 16x brandde deed het weer niet dus dat was nog niet verholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan