Gebrande CD-RW wordt niet gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paranoia

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
43
Hallo,

Ik heb net een CD'tje gebrand op mijn PC, en daar speelt hij hem gewoon af. Echter als ik hem in mijn andere PC doe leest hij hem niet. In deze PC zit een LiteOn DH-20A4P. In de computer waarmee ik hem gebrand heb zit een LG CH10LS28 Super Multi Blue.

Wat zou het probleem kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
;) Of om compatibiliteit gaat en / of je hebt disc finalizeren bij jouw brandprogramma uitstaan ....:)
 
Ik heb het met iTunes gebrand. Geen idee of ik het 'gefinalizeerd' heb; ik brand nooit CD's.
 
:( Uuch jeh ...en ik gebruik ook nooit iTunes, en ken ik niet die brand-manier ...:confused: ...zal dan op compatibiliteit ligen ???:confused:

P.S. En jij pas nu zegt, dat je die met iTunes gebrand hebt ....:( ben bang dat nu alleen maar ook iTunes gebruikers je misschien kunnen helpen ...:D
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ze wel leegmaken en opnieuw branden. Welk programma raad je daarvoor aan? En ik las dat snel branden soms voor problemen kan zorgen, is het beter om het op een wat langzamere stand te doen?
 
:) Na ja ... ik zelf gebruik Nero en Ashampoo ( :confused:zijn ze niet gratis ! ) tijdens branden kan je makkelijk een audio CD ( ! ) met snelheid 24 branden ( maar DVD's brand ik met snelheid 4 en soms sneller )....
Hier heb je een paar gratis brand programmatjes -->>http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/cd+en+dvd+branden ... :D:thumb:
 
Laatst bewerkt:
:thumb: paranoia.

Ik kan er geen hout van maken waar royonix het over heeft. :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan