gebrande cd's zonder geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

MC=angel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Na veel gedoe van toen deed mijn brander het weer normaal, ik had easy audio burner geinstalleerd bla bla bla ging allemaal goed, maar die kon niet veel. Dus ik dnek gooi em eruit en installeer de "oude" easy cd creator 5 basic....

Ik heb net 2 cd's gebrand maar beiden hebben geen geluid, de stereo (en ook op de pc zag ik net) spelen de cd's wel af maar ik heb GEEN GELUID.... hoe kan dit nu weer?

Nee... Bij het afspelen van die gebrande CD's!

Heb je ook geen geluid, als je een koptelefoon aan de voorkant in de CD-player steekt?

Ik heb de cd's geprobeerd op me stereo me diskman en de pc... Geen geluid... Maar op me stereo en pc bijv. kan je wel skippen van 1 naar 2 etc., maar ik hoor geen muziek! :(

Hoeveel mb staat er op de cd , en de tracks hoeveel zijn ze los , als de tracks allemaal gelijk zijn b.v.b 44kb
is het mogenlijk dat hij alleen de id-tags op de cd heeft geschreven.
een andere mogenlijkheid zou ik ook niet weten , of de brander eens bij iemand anders uitproberen.

Andere mogenlijk heden zijn de windows drivers en/of de aspi drivers.

Probeer het eens uit.

Groet speedtouch

MC=angel

Je gelooft het niet , ik heb vandaag 3 cd's gemaakt op de cd zie je dat ze gebrand zijn maar muziek ho maar.

Daarna een ander merk cd's genomen en deze werken perfect.

Het is mogenlijk dat dit bij jou ook het probleem is/was.

speedtouch.

Ik ga t proberen... maar t zal wel niet want ik heb al 2 verschillende merken gebruikt... Ik heb ook nog gekeken of alle draadjes goed zitten. Ik ga binnenkort nieuwe cd's halen en dan proberen.

Ik heb nieuwe software geïntalleerd en nu loopt t weer als een trein. Het was trouwens de software die ik bij me philips brander kreeg. Heeft een tijd goed gedaan en daarna ging t raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan