gebrande dvd's werken niet altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zo een setje gekocht, zou normaal komende week geleverd worden dus ben benieuwd.

umm meschien een domme vraag maar

kan je standalone deze files uberhaupt spelen?
wat voor bestanden zijn die films

MKV? AVI? iets totaal anders?

niet elke DVD speler kan alles afspelen soms heb je speciale codecs nodig die een standalone niet heeft

of wat dacht je van bub,vob,en ifo.
Oftewel originele bestanden van dvd video.

Tuurlijk kan die dat afspelen, het zijn gewone vob bestanden.
Ik heb hier op de 400 dvds liggen die wel werken, zijn vob bestanden dus daar ligt het zeker niet aan.

Setje reinigingsdvds ne geprobeerd, heb een paar keer laten reinigen en een dvd geprobeerd, nog altijd hetzelfde 'disk error"

Ik probeer een andere dvd, die werkt de eerste keer, ik open de dvd speler, sluit em terug en dan doet die het niet, ook weer disk error:shocked:
Ik kan dat gewoon niet begrijpen wat het probleem dan is.

ik weet niet of je hier iets aan hebt maar:

dvd's uit spindels doen het niet op mijn sony dvd recorder. Ik moet dvd's kopen met doosjes enz.

Die uit spindels gebruik ik voor mijn computer en als ik er dan youtube fimpjes op zet doen ze het wel in mijn sony recorder.

gr.

Ik gebruik ook dvds uit spindels, maar heb al altijd dezelfde gebruikt uit spindels, en plots nu begint het moeilijk te doen.

om een dvd op een dvd speler af te spelen moeten de bestanden in een goede volgorde staan.
ik heb dit probleem ook gehad maar hiermee heb ik het kunnen oplossen.
http://www.extradvd.nl/html/nero.htm
probeer om op deze manier het dvdtje te branden, nero zet de bestanden in een goede volgorde en heeft er bij mij voor gezorgt dat de stand allone dvd speler de dvd's wel afspeelde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan