Gebrande iso file op dvd werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hey,

ik heb een iso file gedownload (GTA San Andreas) en nu wilde ik dat op een dvdtje zetten om hem op een andere computer te installeren. ( ik heb hem al geïnstalleerd op de computer waarmee ik hem gedownload heb, alleen dan zonder dvd met daemon tools) Maar als ik hem geb gebrand ( met Nero Burning Rom en daarna ook met imgBurn) en ik stop hem in de andere computer, krijg ik gewoon een schermpje met alle bestanden die op de dvd staan, zo van GTA_SAN_ANDREAS (E: ) en dan alle bestanden die je zou krijgen als je de iso file had uitgepakt. Maar normaal zou er toch gewoon een menu moeten komen om hem te installeren?

weet iemand wat ik moet doen?
Alvast bedankt!
MvG Merijn

Laatst bewerkt:
als er geen menu mee gebakken is ,krijg je ook geen menu he
staat er geen info als txt of nfo bestandje op die dvd hoe je moet handelen???

Dubbelklikken op setup.exe wil ook nog wel eens helpen.

Nee het is alleen een iso file. maar het is gewoon een rip van het originele spel. op de andere computer toen ik hem gemount had en geïnstalleerd en dan druk je op de "virtuele drive" dan opent een menuutje van Play GTA.. etc. maar als ik hem er nu indoe komt er alleen een mapje met bestanden. is hij niet goed gebrand dan ofzo?
Gr.

Dubbelklikken op setup.exe wil ook nog wel eens helpen.

als ik dat doe komt er heel even zo'n klein zwart schempje in de linker boven hoek en verdwijnt dat weer en gebeurt er nikss..

Hier een plaatje van wat ik krijg als ik de DVd erin stop ;)

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 58
Plaats eens een screen met de inhoud van de cd.

Edit: Mijn gedachte werd al gelezen.... scary

Bekeken, maar kan je er nog een plaatsen maar dan dat je alles op detail weergeeft.

En wat gebeurt er als je de autorun pakt?

Laatst bewerkt:
Als ik autorun pak krijg ik Kladblok..
Helemaal leeg trouwens.
Hier is je screen. Moet je wel ff inzoomen anders kan je niks lezen.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    79 KB · Weergaven: 48
Nee, ik bedoel juist dat je de mapweergave even op details moet zetten. :o

In de werkbalk naast het icoon mappen zie je een icoon met een rechthoek met daarin verschillende gekleurde vakjes, die aanklikken en op details weergeven zetten.
Ik denk namelijk dat je de verkeerde setup hebt geprobeerd. Je hebt de setup.exe nodig.

Eventueel kan je het spel ook middels de originele .iso installeren op die andere pc middels deamon.

Laatst bewerkt:
Oja.:o

Bijlagen

• naamloosbn.jpg
    naamloosbn.jpg
    115,3 KB · Weergaven: 44
QUOTE]Eventueel kan je het spel ook middels de originele .iso installeren op die andere pc middels deamon.[/QUOTE]

Hoe werkt dat?

Probeer die install toepassing eens.

Hey,

( ik heb hem al geïnstalleerd op de computer waarmee ik hem gedownload heb, alleen dan zonder dvd met daemon tools) ?

Net zoals je bij jezelf al had gedaan...

Laatst bewerkt:
hee als ik op de setup klik (4e van onderen) zegt hij: E:\setup.exe is geen geldige win32-toepassing

en bij de install: E:\install.exe is geen geldige win32-toepassing

Vreemd.

Heb je neit de mogelijkheid om de .iso als data te branden en dan op de pc van die vriend de .iso weer te mounten met deamon tools?

Denk dat er dan toch iets niet helemaal goed is aan die dvd.

ja, anders download ik een andere iso van GTA.
ik ga het wel ff proberen;)
in ieder geval hardstikke bedankt voor de hulp!

wat is het probleem eigelijk? Op die andere pc heb je tevaak op rechter muisknop -> openen geklikt dan krijg je dit. Als je verkennen had geklikt deed auto run het.
Ik zou zeggen open hem op die pc ook met daemon tools

dus dat betekend dat als ik hem opnieuw download dat hij het dan wel zou moeten doen?
ligt het er dan aan dat ik de iso file ook heb uitgepakt op de andere computer?
Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan