gebrande spellen vragen om update

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Berichten
2
Goeie middag,

Ik heb een paar spellen gedownload via internet voor mijn omgebouwde xbox 360, kheb deze terug gepatched en gebrand met image burn maar doordat ik het spel dus heb terug gepatched vraagt hij om een update... dit heb ik nog nooit gehad en vraag me af wat de bedoeling is en heo ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt

Casper
 
Die updates hebben niets met het patchen van de iso's te maken. Zijn gewoon game updates, kan je ook gewoon downloaden zover ik weet.
Wat natuurlijk niet slim is, om games te gaan patchen zodat ze op oudere firmware werken en dan toch online te gaan. Dan vraag je om een ban.
 
Laatst bewerkt:
nee maar ik wil zowiezo niet online.. want me xbox is al geband et enige wat ik wil is dus die spellen spelen maar dat kan gewoon niet omdat ze om een updat vragen.
 
Ah ok. Dat is dan een update vanaf de gamedisk zelf.
Had ik laatst bijvoorbeeld met Splinter Cell: Conviction. Geen idee of het ermee te maken heeft maar vlak daarna kreeg het systeem een E74 error.
Nu zou dit met de ANA/HANA/Scaler/GPU chip van de 360 moeten maken, maar het blijft toevallig.

Maar die update krijg je dan sowieso met alle nieuwe spellen. Blijft de keus of wel of niet updaten. Zover ik weet kunnen ze je console niet zo via een diskupdate onklaar maken, dus in mijn geval zal het wel stom toeval zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan