gebrek aan de letters LPO op toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
hallo

ik heb een laptop HP Compaq 6720 s [vista]
en nu liep deze vast en nu wil ik hem opstarten maar nu doen drie toetsen het niet LPO
en nu heb ik toevallig.. voor het WW om in mijn gebruikersacount te komen ook de letter L en O nodig.. dus ik kan helemaal niks weet iemand waar dit aan kan leggen dat deze het niet doen en hoe ik het kan oplossen

mvg sander2
 
Om in je gebruikersaccount te komen kan je in noodgevallen evt. de ascii-nummers 76 en 79 gebruiken (Alt 076 = L en Alt 079 = O).
 
deze laptop heeft geen numlockbord en het werkt er dan ook niet op:$ weet je misschien nog een andere oplossing??:$

btw fijn dat je meedenkt:D
 
Degene die wordt geholpen heeft me net op de chat verteld dat hij niet beschikt over het ASCII gedeelte, het numlock gedeelte niet. Dus alt+ xxx zal niet werken.
;)
 
ja maar zou dan niet beter naar een computerwinkel kunnen gaan en daar laten repareren? want elke keer met een andere toetsenbord erbij is ook niks :p
 
Laten repareren is natuurlijk een optie. Zelf heb ik 2 laptops, beide met USB-toetsenbord. Dat werkt een stuk prettiger, vind ik. Kan je onderuit gezakt nog werken.
 
Dan wil ik nogmaals even hetzelfde melden als laatst op de chat:

Je kunt met dit extern toetsenbord het probleem wellicht oplossen.
Alles wat je hoeft te doen is het stuurprogramma even opnieuw te installeren.
Als het niet werkt is er wellicht een druppel hete koffie op gevallen.

Dit om aan te geven dat het een mogelijk hardwareprobleem is. :thumb:

Succes met de reparatie! :rolleyes:
(Want een ander laptop toetsenbord er in kan altijd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan