gebroken window bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ahmad1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
21
Ik schijn een aantal gebroken bestanden op mijn computer te hebben.
Als ik het register schoonmaken van Notrton 360 gebruik krijg ik deze mededeling.
Alleen het programma blijft maar lopen meer dan 36 uur. Ik heb het gestopt.
Ik kan er eigenlijk niets van merken dat er gebroken bestanden aanwezig zijn.

Mijn vraag waar kan ik meer informatie over gebroken windowbestanden vinden?

alvast bedankt

Ramon :confused:
 
Hallo Ramon,

Ik ken die melding zelf niet, dus zou je er even een screenshot van willen maken en die in je volgende bericht willen plaatsen? Uit die melding kunnen we misschien wat meer informatie halen.

Als ik je een tip mag geven, gebruik de Norton registercleaner gewoon helemaal niet.

Registercleaners leveren in tegenstelling tot wat de makers vaak beloven, in het algemeen géén prestatieverbetering. Ze veroorzaken eerder problemen, dan dat ze ze oplossen.

Interessant leesvoer: http://computertotaal.nl/article/2582/registercleaners-zinvol-of-niet.html

Mocht je toch, om wat voor reden dan ook, een registercleaner willen gebruiken, dan raad ik je aan om er eentje te gebruiken die relatief veilig is, bijvoorbeeld die van CCleaner.

Van te voren een volledig registerback-up maken met ERUNT is ook aanbevolen. Zo kan je het register herstellen naar een oudere staat, mocht er iets mis gaan. :)
 
Bedankt

Ik ben Ccleaner gaan gebruiken. Ik gebruikte de regcleaner van Norton toch al niet maar Norton heeft de vervelende gewoonte soms dingen zelf te starten ook al heb je ze uit geschakeld.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan