gebruik google-formulier

jos leyssens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2024
Berichten
3
Een inrichter van zoektochten heeft via de toepassing Google-formulier 10 verschillende antwoordenbladen aangemaakt voor de deelnemers.
Een deelnemer voert op zijn laptop met hetzelfde google-account driemaal (voor de 3 deelnemers) telkens het formulier in. De 3 deelnemers krijgen dan ook n hun persoonlijke mailbox telkens een bevestigingsmail. Achteraf blijkt dat de inrichter maar één antwoordblad terug vindt voor de eerste deelnemer, een ander antwoordblad voor de tweede en voor de derde deelnemer alle antwoordbladen. Wanneer de eerste deelnemer zijn antwoordblad nog wil aanpassen krijgt hij het antwoordblad van de derde te zien. Waar kan dit proces foutlopen en is er een oplossing voor.
Alvast bedankt
 
Ik denk omdat Google Form de aanvraag ziet als een persoon. Voor zover ik weet hoef je niet verplicht ingelogd te zijn. Dus Vul die formulieren eens in vanuit een incognito tabblad, zonder dat je ingelogd bent in Google.
 
Dank je wel, maar bij het invullen van het antwoordenblad is de google-account een verplicht veld.
 
Dat valt als het goed is in te stellen.
Is Google-account een eigen bedacht veld? Zo ja, dan moet je deze 'niet' verplicht instellen.
 
Ik ga dat eens vragen aan de inrichter. Wij waren ook al van gedacht dat hij niet de juiste keysleutel heeft gedefinieerd. Wordt vervolgd ...
 
Vraag dat eens na, zou ik zeggen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan