Gebruik maken van internet via notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
219
Hallo allemaal ik heb sinds pas een notebook ,maar nu wil ik graag eens weten hoe je draadloos via hotspot of zo op het internet komt
Zo dat je overal als je op vakantie bent gebruik er van kan maken dit is de notebook die ik heb

AMD Mobility Athlon 64 3000+ (62 Watt)
Power Now Technology, 1024 KB L2 Cache, 128 KB L1 Cache met Hyper Transport Technology, werkt op 1800 MHz.
AMD Solution Chipset (Via K8T800)
ATI Mobile Radeon 9700 grafische kaart, 128 MB DDR-RAM
Aansluitingen: 1 x PCMCIA Type II, 4 x USB 2.0, 1 x FireWire, Mic-in, hoofdtelefoonaansluiting, RJ45 Ethernet, VGA-out, SVHS Video-out
Pioneer Dual Layer multiplatform DVD-brander
Geïntegreerde stereoluidspreker
Geïntegreerde 56k V.90 modem
Geïntegreerde 10/100Mbit Controller netwerkkaart
Wireless Mini PCI LAN Card (802.11g/54 Mbit/sec.)
Afm.: 354 x 262 x 42 mm.
Gewicht: 3,55 kg. incl. accu
Windows XP Home Edition
DJ-functie onder Windows Media Player
Geïntegreerde 7.2 lezer voor o.a.: Memory Stick/Pro, Compact Flash I/II, SecureDigital card, Multimedia card
Software: Pinnacle Studio 9.2, Cyberlink Power Cinema, Nero brandsoftware, Worksuite 2005
Incl. 64 MB USB 2.0 Memory Stick, draadloze muis en afstandsbediening



Dus als iemand mij een site met uitleg of zo kan geven zou ik al heel blij zijn
Er zat niet veel info bij dus ik ben alles een beetje aan het uitzoeken

Joke
 
Als jij je wireles kaartje inschakeld en je gaat met de laptop aan de wandel en je hebt hem aanstaan dan zou je al diverse netwerken kunnen zien.
Als er een netwerk niet beveiligd is dan kun je via die aansluiting al het internet op.
Hotspot en dergelijke werkt precies hetzelfde alleen heb je dan een naam en wachtwoord nodig, meestal koop je dat voor een aantal minuten.
 
Geplaatst door puppie
Als jij je wireles kaartje inschakeld en je gaat met de laptop aan de wandel en je hebt hem aanstaan dan zou je al diverse netwerken kunnen zien.
Als er een netwerk niet beveiligd is dan kun je via die aansluiting al het internet op.


Ja dat had ik al uit geprobeert,en er zijn er veel niet beveiligd daar keek ik best van op

Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan