Gebruik smart defrag 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn inderdaad de meeste gefragmenteerde bestanden als ik kijk dan geeft hij aan dat de meeste zijn
c:\users\naam\appdata\local\microsoft\windows\tempory internet files\content ie. enz enz
c;\programdata\kaspersky lab\avp11\data enz enz
Wil dit zeggen dat deze mapen op de c schijf staan
kan ik de eerst map c;\users\apppdata \local enz . niet verplaatsen naar een ander partiti.
ik heb mijn schijf in 3 partitis verdeeld.
maar hoe kan ik dit het beste doen zonder dat ik in de problemen kom ?
e de waele

Die tijdelijke internetbestanden kun je verplaatsen via internetopties>tab algemeen>browsergeschiedenis verwijderen>instellingen>map verplaatsen. Daarmee kun je die map op een andere partitie zetten.
Voor de logbstanden van Kasperky is het een andere zaak, die map kun je niet zomaar verplaatsen dan krijg je problemen met die software omdat die verwacht dat die mappen op die plaats staan. Je kunt wel kijken of je onder de instellingen ergens het opslaan van logs kunt uitzetten of iig beperken.
Is lang geleden dat ik het programma heb gebruikt dus ik kan er verder niets over zeggen.

Ok ,
bedankt voor deze tip ik ga kijken hoe ik dat het beste kan doen ,
moet ik eerst de map opzoeken en dan verplaatsen denk ik zal wel proberen als het niet lukt dan
vlieg ik weer naar het forum voor informatie
mvrh
e de waele

Je krijgt een soort verkennervenster alwaar je 'm kunt verplaatsen.

Het is gelukt en de bestanden staan nu op de E schijf.
Maar iets kan ik niet begrijpen ik start mijn laptop op en ik laat hem weer een analyse uitvoeren en wat blijkt hij geeft weer aan 28% gedefragmenteerd en de meeste bestanden zijn van Kaspersky
Wat kan dit zijn of is dit normaal ??
Of staat er een instelling van kaspersky niet goeg
wie weet wat dit is ?
e de waele

Kaspersky maakt doorlopend logs aan e.d. dat is heel normaal, dat doen andere virusscanners ook.

Ja dat zal het wel zijn maar dan snap ik nog niet hoe hij aan die 28% komt dat is toch wel veel ?
Ik ga deze topic op opgelost zetten er is verder niets aan de hand denk ik.
Of heb je er bezwaar tegen dan hoor ik het wel
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan