• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gebruik van multiquote Icon

Status
Niet open voor verdere reacties.

snb

Verenigingslid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
19.759
In ieder berichtvenster tref ik in de rechterbenedenhoek naast de 'quote' knop een icon aan, waarvan ik de funktie niet begrijp.
In de bijgevoegde afbeelding heb ik het icon rood omcirkeld.
De 'hover'tekst 'Op meerdere berichten reageren' zegt mij niets.

Mijn vragen:

- wie weet wat dit icon betekent ?
- wie kent de funktie van dit icon ?
- wie weet wat er gebeurt als je het aanvinkt ?
- wie maakt er gebruik van ?
- wanneer maak je er gebruik van ?

Iemand ( nomen nescio) heeft zonder enige mededeling in dit subforum, of enige link in dit subforum, dit onderwerp naar het chat-subforum, dat nauwelijks bezocht wordt, verplaatst.
Daar hoort deze draad helemaal niet thuis.
Dat vind ik niet chique.
Vooral mijn vragen over in welke mate men van dit icon gebruik maakt zijn nog niet beantwoord.

Ik heb de vraag niet voor niets in het Excel-subforum geplaatst, omdat zich daar de meeste aktieve helpers bevinden en meer dan 50% van het totale forumverkeer plaatsvindt.

Verzoek aan iedere moderator om deze draad daarom in dit subforum te laten staan.

En ook het verzoek aan Senso, die ik geen PM kan sturen, geen moderator te verzoeken deze draad te verplaatsen.

De vorige draad is ongevraagd verplaatst naar: https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/941990-Betekenis-Helpmij-Icon
 

Bijlagen

  • Helpmij Icon.PNG
    Helpmij Icon.PNG
    20,7 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Als je er op klikt komt er een vinkje te staan.
Als je op meerdere icoontjes klikt heb je meerdere vinkjes aan staan.

Daarna druk je op de reageerknop.
Nu komen alle members waarbij jij een vinkje hebt geplaatst in het berichtvenster meet een quote.
 
Maak jij er ooit gebruik van ?
 
Bij meerdere tegenstrijdige berichten wel anders niet.
Zie onderstaande met drie vinkjes.

In ieder berichtvenster tref ik in de rechterbenedenhoek naast de 'quote' knop een icon aan, waarvan ik de funktie niet begrijp.
In de bijgevoegde afbeelding heb ik het icon rood omcirkeld.
De 'hover'tekst 'Op meerdere berichten reageren' zegt mij niets.

Mijn vragen:

- wie weet wat dit icon betekent ?
- wie kent de funktie van dit icon ?
- wie weet wat er gebeurt als je het aanvinkt ?
- wie maakt er gebruik van ?
- wanneer maak je er gebruik van ?

Iemand ( nomen nescio) heeft zonder enige mededeling in dit subforum, of enige link in dit subforum, dit onderwerp naar het chat-subforum, dat nauwelijks bezocht wordt, verplaatst.
Daar hoort deze draad helemaal niet thuis.
Dat vind ik niet chique.
Vooral mijn vragen over in welke mate men van dit icon gebruik maakt zijn nog niet beantwoord.

Ik heb de vraag niet voor niets in het Excel-subforum geplaatst, omdat zich daar de meeste aktieve helpers bevinden en meer dan 50% van het totale forumverkeer plaatsvindt.

Verzoek aan iedere moderator om deze draad daarom in dit subforum te laten staan.

En ook het verzoek aan Senso, die ik geen PM kan sturen, geen moderator te verzoeken deze draad te verplaatsen.

Maak jij er ooit gebruik van ?

Als je er op klikt komt er een vinkje te staan.
Als je op meerdere icoontjes klikt heb je meerdere vinkjes aan staan.

Daarna druk je op de reageerknop.
Nu komen alle members waarbij jij een vinkje hebt geplaatst in het berichtvenster meet een quote.
 
Ik begrijp waar het voor is maar heb het nog nooit gebruikt en vraag me af of dat wel eens zou gebeuren.
Verder vind ik deze vraag van snb dusdanig forum algemeen dat het niet uitmaakt in welke sectie deze staat en het verzoek deze in de meest actieve sectie te laten staan volledig gegrond.
 
En ook het verzoek aan Senso, die ik geen PM kan sturen, geen moderator te verzoeken deze draad te verplaatsen.

1. Je kunt me geen privéberichten sturen omdat ik deze niet wil ontvangen. Waarom niet? Omdat mensen op het forum moeten worden geholpen en mensen gaan dan toch privéberichten sturen met vragen en dat is niet de bedoeling. In uitzonderlijke gevallen zou iemand wel een bericht kunnen sturen als het om specifieke kennis/kunde gaat. Dat is bij mij niet van toepassing.
2. Ik verzoek nooit een moderator om berichten te verplaatsen. Ik ben geen moderator en moderatorgedrag is in strijd met de forumregels.
Wel dien ik klachten in als er mensen zijn die humoristisch uit de hoek denken te komen. Dat kan ik niet waarderen. Ik houd ook niet van vetgedrukte teksten en teksten met veel ... ... ... ... ... ...

De vorige draad is ongevraagd verplaatst naar:
"Ongevraagd"? Een moderator doet gewoon zijn werk. Waarom staat die dan onder Excel?

Ja, nu lees ik dat net.

Ik heb de vraag niet voor niets in het Excel-subforum geplaatst, omdat zich daar de meeste aktieve helpers bevinden en meer dan 50% van het totale forumverkeer plaatsvindt.

Beste snb,
Met dat laatste maak je duidelijk dat je verkeerd bezig bent. Ieder onderdeel van het forum is even belangrijk. Er zijn duizenden mensen die op alle onderdelen vragen hebben en oplossingen willen. En mensen die op andere forumonderdelen helpen zijn die minder actief? Als je de ondergang van een bedrijf/forum wilt inleiden dan moet je op één "product" richten.

Neem me niet kwalijk Edmoor,
"volledig ongegrond", zul je bedoelen.
 
Laatst bewerkt:
Een voorbeeld in HTML hoe het zou kunnen.
Ik heb een willekeurige draad aangepast.

Klik op het gezipte bestand en je ziet wat ik bedoel.
 

Bijlagen

  • Helpmij_reageer.zip
    17,6 KB · Weergaven: 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan