Gebruik Verkenner Snelle Toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
209
Probleem
Nadat ik W10 geïnstalleerd had, wilde ik verschillende dirs onder Snelle Toegang hangen.
Nadat ik 6 dirs had vast gemaakt, verdween een koppeling op het moment dat ik een 7-de koppeling maakte. Er lijken dus max dirs onder Snelle Toegang gehangen te kunnen worden.
Wellicht kunnen er maar 9 entries in Snelle Toegang worden gehangen, dus heb ik Bureaublad, Videos, verwijderd. Dit om te zien of ik nu wel een 7-de dir kon opnemen. Helaas dit lukte mij niet.

Ik had na verwijderen van Bureaublad in snelle toegang wel een Bureaublad als hoofd entrie gekregen. Hier hangt Deze PC onder. Ik kan nu deze PC niet meer in of uitvouwen (????) (zie bijlage)

Vragen:
1. klopt het dat je maar 6 dirs in Snelle Toegang kunt opnemen??
2. Hoe kan ik huidige Bureaublad entrie weer laten verdwijnen zodat Deze PC weer een hoofd entrie is??
 

Bijlagen

  • Verkenner W10.jpg
    Verkenner W10.jpg
    26,9 KB · Weergaven: 59
Als test heb ik jou probleem geprobeerd te reconstrueren. Zoals de schermafdruk laat zien kan ik er veel meer vastpinnen. Mogelijk is bij jou de buffer vol met recentelijk gebruikte mappen/bestanden. Je kunt die eens wissen. De vast gepinde mappen/bestanden verdwijnen dan niet.
Zie schermafdruk
 

Bijlagen

  • Snelle toegang.PNG
    Snelle toegang.PNG
    58,3 KB · Weergaven: 59
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan