Gebruiker foetsie .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
1.823
Hoi,

Zo zout heb ik het nog nooit meegemaakt.
Nu ben ik toch al een tijdje actief als beheerdertje .... zowel voor mezelf als voor anderen en bedrijven.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt:

Van de week heb ik onder xp home een extra account aangemaakt met beheerdersrechten.
Vanmorgen bleek bij het opstarten deze gebruiker echter niet meer voor te komen.
Ook in de veilige modus, opgestart als administrator, komt de gebruiker niet meer voor.
Onder D&S stond de map van deze gebruiker echter nog wel.

- data in deze map veilig gesteld en de map, incl submappen, verwijderd
- opnieuw in veilige modus ingelogged als administrator.
- in register gezocht op deze naam, die niet meer voorkomt.
- geprobeerd opnieuw deze gebruikersaccount aan te maken ......

Krijg de melding: Fout! Deze accountnaam bestaat al ..... :rolleyes: :eek: :shocked: :eek: :confused: :mad: :( :evil:

Vraag: waar circuleren nog meer 'restanten' van een gebruiker? En uiteraard: hoe verwijder ik deze
 
het spijt me dat k zo reageer
probeer een bericht te plaatsen maar kan niet vinden hoe !!!

mijn toetsenboord van mijn laptop doet raar. i = 5 u=4 o=6 etc
als ik fn toets in druk doet ie t wel
moet vandaag 300 blz samenvatten !!

please help mij!

groetjes
 
Hoi Polamino,

Ik heb in het register gezocht naar alles met de accountnaam, en daar is niks gevonden.
Of je moet iets anders bedoelen.

Een oplossing is natuurlijk dat ik een nieuwe accountnaam gebruik, maar dan nog blijgt het vreemd dat de oude weg is, en tóch nog bestaat ... ergens.
Kortom vervuiling en het interesseert me wel wat hierachter kan steken.

Ik hoor graag van je (of van een ander natuurlijk).

En voor gast0238: dit kan echt niet. Je zult je gewoon moeten 'verdiepen' in hoe het werkt op helpmij :(
Je moet je in elk geval aanmelden bij Helpmij om vragen te kunnen stellen. Begin daar maar eens mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas is mijn vraag nog steeds niet opgelost.
Niet dat het een ramp is, maar ik kan een account met een bepaalde naam nog steeds niet 'opnieuw' aanmaken
De context van het probleem heb ik eerder aangegeven.
Hoewel ik dus bij het aanmaken van de naam een foutmelding krijg (bijlage), kan ik die nergens terugvinden, dus ook niet met de opdracht 'zoeken' (F3) in het register.
 

Bijlagen

  • account.JPG
    account.JPG
    5,7 KB · Weergaven: 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan