gebruiker verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, nee kan hem via veilige modus niet verwijderen,
heb wel wat veranderd:

als je de afbeelding bekijkt zie je dat het bovenste geselecteerd is, ik heb gewoon op verwijderen geklikt, heb net terug opgestart maar het bestand staat er nog steeds en kan het niet verwijderen.
wat wel opvalt is dat steeds weer na iedere opstart alleen-lezen staat aangevinkt...
rare boel die xp!

ps: de map (sammy) bevat 0 bestanden, 0 mappen
grootte 0 bytes, grootte op schijf 0 bytes
 

Bijlagen

  • clipboard01.jpg
    clipboard01.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Je zou het nog via regedit kunnen proberen. Dan "bewerken" en "zoeken" aanklikken. Dan de naam van het account. Dan alles met die naam rechtsklikken en verwijderen.

Met regedit loop je natuurlijk altijd risico dus een backup van je register is noodzakelijk.

Dit uiteraard op eigen risico.
 
Het feit dat hij niet bij gebruikersaccounts staat is toch vreemd. Je weet zeker dat het geen gebruikersnaam van MSN of zo is maar een account? .
 
Laatst bewerkt:
hoi tanja,

heb via regedit de naam 'sammy' verwijderd, dit wel zonder een bckup te maken...

hoop nu dat bij mn volgende opstart niets geks gebeurd..:)
hartelijk dank en als je me de eerste dagen niet meer leest op helpmij.nl weet je al wat de oorzaak zou kunnen zijn:)

groetjes
 
Op hoop van zegen. Zelf denk ik omdat die naam niet gebruikt werd bij de accounts dat je geen opstartproblemen zal krijgen.

Ik hoop dat het nu eindelijk weg is:) en dat de pc goed blijft werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan