gebruiker verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesjuhh1986

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
81
hallo,

ik heb deze pc van mijn opa overgenomen, maar outlook zit er dus nog op. Ik heb mijn hotmail-adres hierbij ingesteld, en die van mijn opa proberen te verwijderen maar hij zet hem er elke keer automatisch weerbij en haalt gewoon zijn mail binnen. Hoe kan ik dit helemaal verwijderen? En kan ik naast hotmail, ook nog yahoo gebruiken als e-mailaccount, gmail en nog 1 van school? Fijner om alle sites af te gaan... :) Hoop dat iemand me verder kan helpen! Alvast bedankt.
 
Hotmail gaat niet meer via Outlook.
G-mail wel.
 
ok... Nog andere programma's die ik wel voor verschillende e-mailaccounts kan gebruiken? tips? :)
 
Daar is Outlook errug goed in, alleen niet meer met hotmail.
Ik kreeg van Elisa de tip om eprompter eens te gebruiken.
Ik geef de tip dus aan jou door!
http://www.eprompter.com/
 
ok thnx!! ga het uitproberen. Krijg alleen het account van mijn opa echt niet eruit, iemand een idee hoe ik dat moet doen... ?
 
Je kunt toch via extra---> email accounts de wizard opstarten?
Daar kun je kiezen voor account wijzigen. Daar haal hem er gewoon uit.
 
ging het maar zo makkelijk. beetje raar, steeds als ik m verwijder en ik kijk overnieuw staat ie dr gewoon weer bij :confused: Er staat achter dat het de standaard e-mailclient is ofzo , lan-netwerk. Misschien nog instellingen van bij opa?? Krijg 'm echt niet weg, en z'n mail haalt ie gewoon binnen :confused:
 
Ja dat klopt. je moet er ook eerst een van jezelf inzetten en die als standaard maken.
 
hmzzz gedaan maar hij verwijdert m nog niet. heb mn eigen account nu als standaard. maar hij zet die van mn opa er gewoon weer bij :S
 
En je klikt keurig op voltooien ed. na die actie?
Vreemd.
 
Mmmmmmm.
Heb het hier net ook even gedaan en dat gaat prima.
Wat doe je precies?
 
extra - accounts - tabblad e-mail (of tabblad alles, heb beide geprobeerd) - account selecteren - verwijderen - sluiten

hierna ga ik weer naar hetzelfde scherm en staat ie er gewoon weer bij.
 
Moet zijn:
extra-->emailaccounts-->bestaande email accounts weergeven of wijzigen-->volgende-->te verwijderen account aanklikken-->verwijderen klikken-->voltooien klikken
 
hmz.. heb ik misschien oudere versie ofzo.. keek net, outlook express 6, 2004, valt op zich mee. maar jouw rijtje staat dr bij mij niet tussen...
 
hahahahahahaha,
suffie,
je begint de vraag met te zeggen dat je Outlook hebt.
Maar je hebt dus Outlook Express, dat is een ander programma!
Vandaar dat het niet lukt.
Ik heb geen kaas gegeten van Outlook Express.
Elisa is daar goed in.
Misschien heeft ze mee gelezen.
 
owwwwwwwwwwwwww pardon :eek: hahaha jah ik denk das t zelfde.. :eek: maar elisa ken ik niet, hoe krijgt ze dit te lezen? of moet ik dan gwoon geluk hebben :D haha sorry voor m'n domme fout, had er echt geen erg in , voel me btje stom nu... :p
 
Kan gebeuren.
Wat Elisa betreft moeten we geluk hebben dat ze het leest, maar misschien is er nog iemand anders die weet hoe Outlook Express werkt.
Kan me niet voorstellen dat het heel erg moeilijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan