mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
- Berichten
- 2.119
Op een te installeren laptop wil de gebruiker geen OneDrive. Ze slaat alles op in Dropbox.
Bij de installatie van Windows 10 heb ik dan ook aangegeven OneDrive niet te willen gebruiken en alles lokaal op te slaan (logisch, want Dropbox stond nog niet op die kale laptop).
Daarna heb ik Office 2019 geïnstalleerd.
In Dropbox heb ik vervolgens aangegeven dat ik Dropbox als opslaglocatie wil gebruiken in Microsoft Office.
Terecht is nu OneDrive niet te zien in de Verkenner en ook geen wit of blauw wolkje in de system tray.
Maar in Microsoft Office wordt OneDrive wel aangeboden als opslaglocatie.
Hoe verwijder ik die opslaglocatie?
Ik zocht via Google al naar een oplossing, maar zie overal verwijzingen naar het witte of blauwe wolkje.
Vriendelijke groet,
Guido
Bij de installatie van Windows 10 heb ik dan ook aangegeven OneDrive niet te willen gebruiken en alles lokaal op te slaan (logisch, want Dropbox stond nog niet op die kale laptop).
Daarna heb ik Office 2019 geïnstalleerd.
In Dropbox heb ik vervolgens aangegeven dat ik Dropbox als opslaglocatie wil gebruiken in Microsoft Office.
Terecht is nu OneDrive niet te zien in de Verkenner en ook geen wit of blauw wolkje in de system tray.
Maar in Microsoft Office wordt OneDrive wel aangeboden als opslaglocatie.
Hoe verwijder ik die opslaglocatie?
Ik zocht via Google al naar een oplossing, maar zie overal verwijzingen naar het witte of blauwe wolkje.
Vriendelijke groet,
Guido