gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

blauwenberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Hoi,

Ik had mijn netwerkje aan de praat totdat ik op alle computers een administrator en een gebruiker(werknemer) ging aanmaken.

Op alle pc's staan een administrator(zelfde wachtwoord) en een werknemer vermeld.
Ik kan nu nog maar 1 pc in het netwerk vinden en dat is de pc waar geen administrator met een wachtwoord zit.

Wie kan me helpen word er gek van.

Gr blauwenberg

blauwenberg zei:
Ik had mijn netwerkje aan de praat totdat ik op alle computers een administrator en een gebruiker(werknemer) ging aanmaken.
Als je een commercieel netwerk installeerde, heb je dan geen recht op service van de netwerkleverancier?
blauwenberg zei:
Op alle pc's staan een administrator(zelfde wachtwoord) en een werknemer vermeld.
Ik kan nu nog maar 1 pc in het netwerk vinden en dat is de pc waar geen administrator met een wachtwoord zit.
In "Help en ondersteuning" op beginscherm klikken op "Systeembeheer" daarna op "Computerbeheer" en later ook "Toegangsbeheer". Maar alle rubrieken hier bieden voor jou nuttige informatie.

Toegansbeheer

Ik kan computerbeheer vinden alleen oegansbeheer daarna niet.
Waar moet ik ergens zoeken.
Zie hem echt niet.

Ga naar "Start" en dan niet naar "Alle programma's". Je ziet dan "Help en ondersteuning". Er staat een rond, blauw info-pictogram voor.

Start/Help en onderseuning.
Typ toegangsbeheer in met de Helpfunctie van Help en ondersteuning.

of heb je misschien ook wat aan de volgende Boeing?
klik op start/config.scherm/systeembeheer/computerbeheer

Laatst bewerkt:
Aanvulling.

Soms is "Help en ondersteuning" niet zichtbaar in het Startmenu.
In dat geval: rechtsklikken op "Start" (linksonder taakbalk) vervolgens Eigenschappen, dan knop Aanpassen, dan tab Geavanceerd.

Nu naar beneden scrollen tot regel Help en ondersteuning. In keuzevakje voor die regel vinkje zetten. Daarna OK en als laatste Toepassen.

Opnieuw "Start", maar niet naar Alle programma's gaan, maar in het grote startmenu naar "Help en ondersteuning" gaan.

Dan Systeembeheer aanklikken. In linkerkolom van scherm dat dan verschijnt staan diverse rubrieken.

Computerbeheer en Toegangsbeheer geven uitgebreide richtlijnen.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
of heb je misschien ook wat aan de volgende Boeing?
Daar zal TS inderdaad uiteindelijk naar toe moeten, maar via Help en ondersteuning kan hij eerst uitgebreid lezen wat hij precies moet doen en waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan