Gebruikers account kwijt?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb gisteren een nieuwe account aangemaakt naast de administrator account...
En ik heb een beetje met de opstartdingen in msconfig zitten modderen...maar nu als ik mijn pc opstart..zie ik mijn oude vertrouwde administrator account niet meer...hij is er nog wel technisch gezien (data is er nog)...alleen zijn de instellingen en bureaublad etc weg...

iemand een idee?

bedankt

Kun je niet een herstelpunt terugzetten van een paar dagen geleden? Aangezien je in msconfig hebt zitten rommelen kan er nu van alles aan de hand zijn.

ehm nee, want die heb ik uitgeschakeld....
Ik heb hem dus net aangezet..maar heeft natuurlijk geen herstelpunten aangemaakt die ik zou kunnen kiezen...

en als je opstart in de veilige modus?:
(lijkt me dat ie er dan wel moet zijn)

Je kunt ook het juiste account kiezen met opstarten als je bij start, uitvoeren "control userpasswords2" intikt. Let op de 2 aan het eind.

Als er geen vinkje staat, dan WEL een vinkje plaatsen en administrator aanklikken. Dan op toepassen klikken en het vinkje weer weghalen.

Kijk eens hoe hij dan weer opstart? Werkt het niet, kun je het op dezelfde manier weer terugveranderen.

Maar ik begrijp je verhaal nog niet echt goed. Hij start dus op met het oude account? Of met je administrator account maar zonder wachtwoord? Kun je het misschien iets meer verduidelijken WAT je precies wilt?

Laatst bewerkt:
Heb je misschien onder msconfig ook aan de services zitten sleutelen? Kijk b.v. naar secondary logon. Ik zie n.l. totaal niets in de opstart wat wijst op wel of niet inloggen van de admin.

ctrl-alt-del-del
Dus de ctr en alt vasthouden en twee keer de del intoetsen.
Dan kun je als administrator weer inloggen.
Daarne even je geklooi terug gaan zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan