Gebruikers account(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLboswachter

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Beste,

Ten eerste wil ik mij excuses aanbieden als ik niet op het juiste onderdeel zit van het forum maar dit leek mij de beste keuze.

Ik weet dat ik het antwoord misschien via Google.com kan vinden maar dit leek me de beste optie, sinds ik geen idee heb hoe ik het zou moeten zoeken.

Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op me computer en heb 2 gebruikersaccounts erop staan. Nu start ik mijn computer eigenlijk 99% van de keren op met mijn hoofdaccount echter moet ik heel soms op het andere account zitten, ik vind het erg vervelend om elke keer tijdens het opstarten een account te kiezen. Is er een mogelijkheid dat ik bij het opstarten standaard voor 1 account kies en dan wanneer ik op het andere account wil werken ik gewoon op afmelden druk bij mijn "hoofd-account".

Bij voorbaat dank.

Groet,
Nick

automatich laten inloggen op de hoofd-account

Windows+r -> netplwiz

Ik ben in het scherm gekomen heb inmiddels een website gevonden waar ze zeggen dat ik het vinkje bovenin uit moet zetten ("Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken”). Maar als ik dat doe en ik start me computer opnieuw op dan log in op het verkeerde account. Waar kan ik selecteren welk account er op ingelogd moet worden?

Ok, vrij simpel, aanmelden als (een) Beheerder, dan zoals svenvg93 eerder & in dat scherm:

Hokje voor Ctrl, Alt, Del AAN vinken, Toepassen.
Dan de gewenste Gebruiker selecteren in de lijst.
Hokje weer UIT vinken, Toepassen.
In het dialoogvenster eventueel 2x wachtwoord opgeven, OK.
OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan