gebruikers account scherm terug draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

robgrey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Hallo

tijdens opstarten krijg ik nu dat scherm waar ik op account moet klikken heb dat nooit gehad kan ik dat zo terug draaien dat ie direct naar windows gaat.

TOEN heb ik dit antwoord gebruikt :Ga naar "Start"; dan Üitvoeren"en typ: control userpasswords2.
Het tabblad "gebruikersaccounts"wordt dan geopend
Op het tabblad "Gebruikers"het vinkje weghalen voor: "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.....bla bla bla".

MAAR DIT WERKT NIET!!!
Ik krijg dan dit te lezen:

aanmeldingsbericht

Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking

Dan zie je op de achtergrond het andere passwordschermpje
En dan moet ik het alsnog aanklikken!!

Weet iemand een antwoord hierop??????

BEDANKT

MVG
Robbie

Ben je zelf wel beheerder? Dit kun je ook allemaal instellen onder gebruikersaccounts in configuratie scherm!

ben je wel ingelogd op het beheerders account?
en evt. inloggen als administrator misschien

[edit]
iemand was me voor :p

Ben je zelf wel beheerder? Dit kun je ook allemaal instellen onder gebruikersaccounts in configuratie scherm!

nals je dat doet dan krig je als je opstart dat andere inlog scherm moet je ook oop ok drukken

hoeft niet perse, hoeveel gebruikers accounts heb je op de pc.

en je kan dit checken onder gebruikersaccounts => "account" => account type wijzigen

staat het rondje al bij beheerder, niks wijzigen is al beheerder
staat het rondje nog niet op beheerder, inloggen op het account dat wel beheerder is en jouw account omschakelen

hoeft niet perse, hoeveel gebruikers accounts heb je op de pc.

en je kan dit checken onder gebruikersaccounts => "account" => account type wijzigen

staat het rondje al bij beheerder, niks wijzigen is al beheerder
staat het rondje nog niet op beheerder, inloggen op het account dat wel beheerder is en jouw account omschakelen

heb ik gecheckt en opnieuw geprobeerd maar het probleem blijft!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan