gebruikers login/ instalatie voorbereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

targo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Ik heb een heel irriterend probleem: wanneer ik mijn pc opstart gaat hij 1naar het gebruikers login scherm (dat is nog geen probleem) maar daarbij komt er ook een klein schermpje voor te staan dat zegt: windows installer___ installatie voorbereiden.
aangezien ik niet de beste ben in het uitleggen van deze situaties heb ik een paar foto's...

f_DSC00307m_2a6838d.jpg

en dan achter een paar minutjes gaat het weer weg...

f_DSC00308m_e1418ed.jpg

Alvast bedankt!

MVG

ik zie dat je het uiterlijk van het inloggen veranderd hebt, is het probleem vlak daarna ontstaan of wanneer juist?

En nadat hetgene van windows installer gedaan is, kan je dan wel gewoon inloggen?( met de vingerafdruk veronderstel ik)

:eek: je bespaard mij een nieuw topic... als ik mijn vingerafdruk lezer wil gebruiken zegt hij: de vingerafdruk scanner is niet gededecteerd. maar dat probleem is voor later ;)
wil
ja dan kan ik gewoon weer inloggen, en die achtergrond heb ik veranderd met TuneUp Utilities ik het gebruk het al een paar jaar... overlaatst de nieuwe gaan halen... misschien ligt het daar wel aan, zou het het proberen waard zijn om het te verwijderen?

greetz

Laatst bewerkt:
als het nog maar sinds een aantal dagen is dat je het probleem is kan je inderdaad eerst eens proberen systeemherstel uit te voeren of je kan inderdaad eens even het standaard terug instellen, misschien helpt het wel...

ik heb TuneUp Utilities verwijderd en helpt niets... en ik ben zo dom geweest voor dit topic een week na mijn probleem te posten, dus systeem herstel is hopeloos :shocked:
hoop dat je nog iets anders weet.

Alvast bedankt!

je hoeft volgens mijn tune up utilities niet verwijderen maar gewoon het standaard inlogscherm eens herstellen...
Is dat dan gebeurd?(kan ook zeer eenvoudig met tune up utilities)

verder zou ik ook eens scannen met malwarebytes en superantispyware

Laatst bewerkt:
ok, dankje... zal het eens proberen, ik laat je iets weten! :)

helaas :confused: ik heb gescand met beide programmas... niets opgelevert, en heb weer het standaard aanmeldings venster gebruikt, ook niets :mad:
hoop dat je me kan helpen.

MVG

tja voor mij is het nu ook echt gokken naar een oplossing hoor :confused:

kijk eens in de logboeken wat er in de minuten gebeurde voordat je je kan aanmelden...

ik heb de bron van de fout gevonden het heet: MsiInstaller...

ben je daar iets mee? :(

GREETZ

dat is inderdaad al gezocht in de juiste richting ;)

Stond daar nog iets meer bij of?

MsiInstaller

gebeurtenis ID: 1004

De detectie van product {4A26086D-5935-4E26-9A48-970288601B9A}, functie Client, onderdeel {0C0D3B0B-63FD-42B8-9FCE-56A33E5FE94C} is mislukt. De bron C:\Program Files\NetSupport\NetSupport Manager\Control.kbd bestaat niet.

ben je iets met dit?

kijk eens in de map C:\Program Files\NetSupport

staat daar een programma dat bekend is in jouw ogen?

damned... nu je het zegt, het schiet me te binnen... ik heb overlaatst de map C:\Program Files\NetSupport verwijderd... :shocked: enig idee wat ik daar aan kan doen?

greetz

de map is dus volledig weg?

Je zou eens kunnen kijken of er nog iets opstart in msconfig(gewoon typen in start, enter en kijken in het tabblad opstarten)

moest het JA geweest zijn waren we van ons probleem verlost :confused: nee, het staat er niet bij...

GREETZ

ik vind het heel jammer dat jullie me niet konden helpen, toch dank aan JELPOT... :confused: ik zal de komende week nog effe kijkn op dit topic.

GREETZ

... al je me met dit probleem niet kan helpen gelieve dan een bericht na te laten! :rolleyes:

Sorry Targo, mijn laptop was naar de kl*ten sinds nieuwjaar al en ik heb dus op geen enkel topic kunnen reageren.

Ik veronderstel dat je probleem nog niet is opgelost.

maar zoniet ga ik toch nog maar een poging doen...
De map "C:\Program Files\NetSupport", om welke reden heb je die verwijderd of kende je het programma gewoon niet en heb je het daarom verwijderd?

Zorg iig even dat je vingerafdruk lezer weer goed geinstalleerd staat....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan