Gebruikers moeten op ALT+CTRL+DEL gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

AMDAthlonXP

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Berichten
61
Hallo mensen,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de gebruikers in Windows XP PRO op ALT+CTRL+DEL moeten drukken voordat ze hun gebruikersnaam en wachtwoord kunnen invoeren.

Ik heb wel eens een andere optie gebruikt in Windows XP Pro,maar dan kun je gelijk je gebruikersnaam en wachtwoord intoetsen.

Ik wil dus dat als je de PC opstart, dat niet het welkoms-scherm komt, maar dus dat je op CTRL+ALT+DEL moet drukken, en dan je gebruikersnaam en wachtwoord in moet toetsen

Alvast bedankt!!!
 
start, instellingen, configuratiescherm, gebruikers en wachtwoorden.

Bij het 2e tabblad (geavanceerd) kun je onderaan een vinkje zetten bij instellingen voor beveiligd opstarten
 
Je hebt het toch wel over Windows XP Professional he?

Ik zie bij configuratiescherm wel staan :: Gebruikersaccounts, maar ik kan daar geen 2de tabblas vinden, en ook dit niet:::kun je onderaan een vinkje zetten bij instellingen voor beveiligd opstarten.

Zie ik het verkeerd??
 
Ik zit ff op een w2k pc te kijken (heb hier op het werk geen xp machine staan. Het blijkt dus niet op dezelfde plek te zitten)
 
Dat kan gebeuren.

Ik zal nog wel eens ff verder zoeken.

Ik zie wel als jullie nog wat hebben gevonden
 
Beste AMDAthlonXP, ga naar 'start' -> 'configuratiescherm' -> 'gebruikersaccounts' en klik hier op 'de manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen'. Plaats hier een vinkje voor 'het welkomstvenster gebruiken'. Ga dan naar 'start' -> 'uitvoeren' en type hier 'control userpasswords2' en klik 'OK'. Ga naar het tabblad 'geavanceerd' en plaats hier een vinkje voor 'gebruikers moeten op CTRL+ALT+DEL drukken'. Bij het afsluiten merk je de verandering al.

Succes, GRTZ fun_surfer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan