Gebruikers naam

• Onderwerp starter Onderwerp starter compu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

compu

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Ik heb XP opnieuw geinstalleerd nieuw MB dat was de redenen maar nu moet ik iedere keer op mijn gebruikers naam klikken alvorens hij verder opstart en dit was voor heen niet zo. Dus hoe krijg ik windows xp prof. zover dat ie de gehele opstart procedure in 1 keer uit voert zonder op de gebruikersnaam te hoeven klikken want ik ben de enige gebruiker.

Even het welkomstvenster uitvinken in gebruikersaccounts

configuratiescherm-gebruikersaccounts- De manier waarop gebruikers zich aan en afmelden wijzigen.

ook een reden is de ASP.net registry fout - te fiksen met :

nieuw tekstdocument aanmaken en dit er in plakken

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList]
"ASPNET"=dword:00000000

opslaan als ASPNET.REG niet .txt dus kiezen voor "alle bestanden" dubbelklikken erop en toevoegen accepteren

- zo vermijd je dat de .NET framework niet meer werkt - door het wissen van die account; soms helpt de SP1 update van datzelfde framework ook dit probleem ... maar die aspnet waarde in het register is dus gewoon door MS vergeten !! (dit verwijdert niet, maar verbergt em gewoon ... wat ie dus zou moetten zijn !)

Hallo hartelijk dank voor Uw supersnelle reactie op het HELPMIJ.NL FORUM dit hadt ik zo snel niet verwacht. En Uw tip heeft mij heel wat tijd bespaart want ik was eigenlijk van plan om de boel maar weer opnieuw te installeren.

Nogmaals vriendelijk dank

Graag gedaan, ware het niet dat ik niet eens de aangever was :D.

XP_PC zei:
Graag gedaan, ware het niet dat ik niet eens de aangever was :D.
Maar wel degene die een hele handige uitleg erover heeft gemaakt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan