Gebruikers *weet niet of hier hoort*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Design_ruleZ

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
29
Ik heb een vraag ik heb nu een andere gebruiker ingesteld maar ik wil het zo hebben dat ik mij eigen programma's op mijn desktop heb en dat hij zijn eigen programma's op zijn desktop heb hoe doe ik dit??



werk met 98!
 
Voorheen had ik in Win 98 ook twee gebruikers met ieder een eigen gedeelte. Je logde ook apart in.
Maar............ik zou niet meer weten als hoe dat allemaal ging.
Mogelijk is het in ieder geval wel.
Zolang er niemand reageert.............goed de schermpjes doorkijken.
 
Dat maakt, net zoals met XP niet uit.
Je zit gewoon beiden op de 30 gb.
Een gebruiker maakt gewoon gebruik van de schijf, net zoals jij.

Als je een eigen gedeelte wilt zou je met partities moeten werken.
 
Maar ik heb zeg maar een voor mijn broertje aangemaakt dus toen ik effe wat snelkoppelingen van desktop ging verwijderen zodat hij ze niet kon gebruiken waren ze onder mijn naam ook gedelete!! :(
 
LOL
Als ik wat weg haal is het bij mijn man ook weg :(
toch heeft dat alles te maken met installeren.
Je kunt het zo doen dat het alleen voor 1 persoon geldt.
Ik hoop dat er meerdere mensen reageren. Het moet mogelijk zijn wat jij wil. Maar misschien is dat wel alleen met een partitie te bereiken.

Als ik nu, met XP, iets verwijder uit programma's onder start dan krijg ik altijd te horen: weet u wel zeker dat u dit wilt? Een andere gebruiker heeft hier ook last van.
Duidelijk zoals het eigenlijk niet moet.
 
Je kunt met Configuratiescherm > Beveiliging > Gebruikers kunnen hun instellingen...enz aangeven dat je elk een apart bureaublad krijgt. Maar een verwijderd programma is natuurlijk verwijderd voor beide gebruikers.
Wil je dat niet, dan zou je met Partition Magic 2 primaire partities moeten maken en op elk een aparte Win98 installeren die met BootMagic gestart kan worden. Dan zijn ze echt onafhankelijk van elkaar. Maar dat kost natuurlijk behoorlijk wat ruimte en je moet er wel wat voor doen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan