Gebruikers wisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christoff

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
337
Mijn PC werkt perfect behalve dat ik niet meer simpel van gebruiker kan wisselen.
Via start krijg ik wel het icoontje getoond maar er gebeurd niets wanneer ik er op druk.
Alleen wanneer ik opnieuw opstart en via het openings scherm een andere gebruiker kies kan ik wisselen.
Het HELP icoontje reageert ook niet zodat ik niets kan opzoeken welke instelling misschien verkeerd staat.
Kan iemand mij helpen? bedankt.

Chris
 
Start/uitvoeren-->> intikken: services.msc ENTER

Rechtsklik in het rechterwindow op ´Compatibiliteit voor snelle gebruikerswisseling´. Kies voor ´eigenschappen´. Start de service en kies bij opstarttype voor automatisch.

Hetzelfde doe je bij de service ´Help en Support´ (k geloof dat ie zo heet, kan het nu ff niet nakijken).

Ben je overigens wel virusvrij? Sinds wanneer zijn deze problelemen onstaan? Een weigerende helpfunctie is vaak een symptoom van virussen of andere (spyware)rommel.:)
 
Bedankt voor je snelle reactie.
De instelling stond inderdaad op manual en heb ik op automatisch ingesteld.
Echter het werkt helaas nog steeds niet.
Help functie stond al op automatisch.
Ik heb een up to date virus scanner en niets kunnen vinden. Ook niet met Hitman pro.
Nog andere ideeen?

Chris
 
Geplaatst door Christoff
Ik heb een up to date virus scanner en niets kunnen vinden. Ook niet met Hitman pro.
Nog andere ideeen?
Nu wil ik niet beweren dat élk probleem wordt veroorzaakt door hitman, maar ik zie een hoop toestanden, veroorzaakt door dit ´product´. Heb je gescand met hitman en ook dingen laten opruimen? Doe het volgende om Help & Ondersteuning opnieuw te installeren:

Ga naar de map: C:\Windows\inf. Rechtsklik op het bestand pchealth.inf en kies voor installeren.

Zorg er via mapopties wel voor dat je verborgen mappen en bestanden kunt zien.:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan