Gebruikers XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

xanax

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Berichten
222
XP geinstalleerd

Twee gebruikers
Mailwasher geistalleerd,
eerste gebruiker in:
C:\programfiles\mailwasher
Tweede gebruiker in:
C:\mailwasher
Dus iedere gebruiker eigen mailwasher.
Ik dacht dat is fijn dus probeer ik het zelfde met kazaa, twee uur bezig geweest maar niet mogenlijk.
Mijn vraag dus is hoe kan je echt een programma onafhankelijk voor twee gebruikers installeren?

Wordt vervolgd
 
Of weet iemand misschien een site waar ik in het Nederlands kan lezen hoe om te gaan met die verschillende gebruikers ?

Wordt vervolgd
 
Geplaatst door xanax

Mijn vraag dus is hoe kan je echt een programma onafhankelijk voor twee gebruikers installeren?

Niet.
Ik ben hier ook eens mee bezig geweest. Mijn conclusie is dat het alleen kan wanneer erin de installatie om word gevraagd. Dus, of het programma voor alle gebruikers moet worden aangemaakt of alleen voor de huidige.
Iets van een stappenplan om programma's voor elk account werkend te krijgen is er niet, dit komt omdat software onderling teveel van elkaar verschillen in opbouw. Misschien dat ms hier in de toekomst wel een makkelijkere ingebouwde mogelijkheid bied voor de programmeurs (om dit in windows zelf te kunnen omzetten) Maarja, laat ik niet teveel vooruit blaten, das zo "who knows"...:D
 
Laatst bewerkt:
Onzin dus die gebruikers in XP
Ik moet wel zeggen dat m'n internetverbinding na installatie van XP gelijk werkte:8-0:

Wordt vervolgd
 
maybe te simpel

maar als je een multi-booth pc maakt,werkt het wel
gebruik dan wel een w8woord voor je eigen booth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan