gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoka

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
9
als ik de computer opstart dan kom ik bij mijn account; als ik mij vervolgens aanmeld zie heel even het bureaublad en vervolgens wordt ik automatisch weer afgemeld; ik kan op geen enkele wijze bij het configuratiescherm komen. Hoe voorkom ik de automatische afmelding?
 
Misschien via de veilige modus f8
 
Heb je toevallig vlak voordat dit gebeurde een update bij Adaware gedaan? Dit probleem komt namelijk steeds vaker voor.
 
Geplaatst door Tanja1968
Heb je toevallig vlak voordat dit gebeurde een update bij Adaware gedaan? Dit probleem komt namelijk steeds vaker voor.

De update voor de oude versie (Ad-aware 6 Personal, build 6,181) of voor de nieuwe Ad-aware SE 1.03, dat maakt nogal uit denk ik? :)
 
Ow, zal ik die nieuwe ook maar eens gaan downloaden. Ik merkte alleen dat dit probleem de laatste weken erg vaak voorkomt en dat dit probleem soms kwam omdat Adaware geupdate was. Over welke versie het ging weet ik eigenlijk niet.

Twijfel ook of de oplossing dan anders zal worden. Maar misschien heeft nicoka dit programma helemaal niet:)

Weet jij misschien bij welke versie het probleem ontstond?

[edit]Ik zet de link er even bij met de oplossing voor het geval dat......http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=165866&perpage=20&pagenumber=2 .Ook al is de oorzaak niet adaware, in dit topic staat hoe je xp kunt herstellen[/edit]
 
Laatst bewerkt:
"Weet jij misschien bij welke versie het probleem ontstond?"

Nee, zit al te zoeken maar weet eigenlijk niet waar. :D Maar idd, misschien is dit het probleem helemaal niet, ff afwachten maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan