Gebruikersaccount en mappen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bregje1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Berichten
4
Help! Na het opstarten van mijn computer kon ik gewoon onder mijn eigen account inloggen. Nu zijn al mijn mappen inclusief mail verdwenen. Het lijkt een heel ander gebruikersprofiel.Ik heb windows XP. Er is al iemand bij geweest en deze geeft aan dat het profiel "verdwenen" is. Zijn jullie dit probleem eerder tegengekomen en kan ik toch op een of andere manier mijn documenten weer terugvinden? Wel backup gemaakt, maar geen recente :rolleyes:
Groetjes, Bregje
 
Hoi,

Vreemd, je zou zeggen dat iemand 'onbedoeld' je profiel heeft verwijderd.
Dat wil niet altijd zeggen dat ook je gegevens weg zijn.
Kijk onder C:\Documents end Settings\... of je profielnaam er nog bij staat en kijk naar de inhoud van de map met je profielnaam.
Met name onder 'Documenten van ....'
 
Documenten teruggevonden

Bedankt, ik heb mijn documenten teruggevonden onder een heel andere naam.:d Nu nog mijn op een of andere manier mijn account herstellen, want ik ben ook al mijn mail kwijt.
 
Hoi,

Of het herstellen van je 'oude' account daarvoor de oplossing is betwijfel ik.
Vaak gaat het gebruik van eenzelfde naam (die als accountnaame eerder al is gewist) niet zonder problemen.

Welk email-programma gebruik(te) je? Wellicht dat ook die gegevens wel weer boven tafel te krijgen zijn.
 
Hallo,

Versie gevonden. Microsoft windows XP professional, versie 5.1. 2600 service pack 3.0. Ik gebruik microsoft office 2007. Kun je hier wat mee?
Even ter verduidelijking, mijn account staat nog wel in mijn computer maar het gehele profiel is weg. Verder heb ik tijdens mijn zoektocht naar de versie ook nog een logboek met foutmeldingen gevonden (misschien kun je hier iets mee?). Ik ben in ieder geval wel al heel blij dat ik mijn documenten terug heb.

Gr. Brigitte
 
Hallo,

Versie gevonden. Microsoft windows XP professional, versie 5.1. 2600 service pack 3.0. Ik gebruik microsoft office 2007. Kun je hier wat mee?
Even ter verduidelijking, mijn account staat nog wel in mijn computer maar het gehele profiel is weg. Verder heb ik tijdens mijn zoektocht naar de versie ook nog een logboek met foutmeldingen gevonden (misschien kun je hier iets mee?). Ik ben in ieder geval wel al heel blij dat ik mijn documenten terug heb.

Gr. Brigitte

Hoi,

Nee, ik bedoel het mailprogramma, bijvoorbeeld Outlook, of Outlook Expres of een andere.
 
Hoi,

Al je gegevens in Outlook worden opgeslagen in één bestand: OUTLOOK.PST
Als je na de herinstallatie van windows ook MsOffice2007 opnieuw hebt geïnstalleerd, heb je onder je nieuwe gebruikersnaam weer ee nieuw bestand met die naam.
En daar staat natuurlijk (bijna) niks in.

De map waar het bestand staat:

Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Je kunt nu het bestand op dezelfde lokatie maar onder de 'oude' of 'vreemde' gebruikersnaam, verplaatsen naar dezelfde lokatie, maar nu onder de nieuwe gebruikersnaam.
Zorg wel dat Outlook is afgesloten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan