gebruikersaccount uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hilbappe

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
hallo,

ik kan heel veel programmes niet gebruiken en volgens mij licht dat aan de instelling van gebruikersaccount

heb de schijf balk helemaal naar onderen staan en dan werkt alles maar na het opnieuw opstarten staat die weer ingeschakelt
als ik het naar onderen zet vraagt die steeds om opnieuw opgestart te worden

hoe kan ik dit helemaal uitschakelen want word er niet goed van zo

ben ingelogt als administrator

gaat om windows 7 black

mvg jeffrey

Laatst bewerkt:
kan hem ook gewoon naar boven doen

die site is in het engels en ik kan helaas geen woord engels

ik lees iets over een wachtwoord volgens mij maar die heb ik er niet op zitten ben de enige gebruiker op deze computer

Laatst bewerkt:
link aangepast..

heb het uitgevoerd en het heeft niets geholpen moet nog steeds als administrator uitvoeren aan klikken

de opdacht was voltooid stond en heb hem opnieuw gestart maar ik log al in als administator volgens mij want heb niet meer accounts en de naam is het zelfde

Ik denk dat een trojan wel eens de boosdoener zou kunnen wezen...

1. Download Malwarebytes' Anti-Malware; http://www.malwarebytes.org/mbam-download.php
  2. Dubbelklik op mbam-setup.exe om de installatie te starten.
  3. Als installatie voltooid is, start het programma,
  4. Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware,
  5. Klik daarna op "Voltooien",
  6. Indien een update gevonden wordt, zal deze gedownload en geïnstalleerd worden,
  7. Wanneer het programma volledig up to date is selecteer je het tabblad Scanner
  8. Selecteer "Volledige scan" en klik op de knop "Scan". Malwarebytes' Anti-Malware zal nu de computer scannen,
  9. Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig,
  10. Wanneer de scan voltooid is, klik op op OK, daarna op "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien,
  11. Wordt er wat gevonden door MBAM, dan zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is en daarna klik je op: Verwijder geselecteerde,
  12. Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Sta toe dat de computer opnieuw gestart wordt. Doe dit onmiddellijk!!
  13. Na de herstart start je Malwarebytes' Anti-Malware opnieuw,
  14. Klik op het tabblad "Logs". Daar vind je een overzicht van de logs gemaakt door MBAM. Deze worden opgeslagen als mbam-log-jaar-maand-dag (uur).txt,
  15. Kies de meest recente, dubbelklik er op. De logfile opent,
  16. Post de inhoud van de logfile.

Laatst bewerkt:
ik ben bezig met scannen zal vanavond anders morgen avond ff zeggen wat het is geworden

alvast bedankt

mvg

er zijn zoon beetje 25 bestanden waar wat is zat heb keer of 4 gescand

geen virus

nu valt het me op dat bijna overal tekens in staan met geel en blauw van administrator
en dat ben ik zelf op mijn account

deze melding krijg ik ook bijv: u moet administratormachtigingen opgeven om de mapnaam te kunnen wijzigen

Als je bij Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts kijkt, zie je dan niets bijzonders bij Administrator?

En Alle Programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Locale gebruikers en groepen -> Gebruikers?
Klik her met de rechtermuisknop op Eigenschappen bij de aangemelde gebruikers...

En Alle Programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Locale gebruikers en groepen -> Gebruikers?

misschien dat hier het probleemzit

ik heb

administrator ingebouwde account voor beheer van de computer of het domijn
staat op uitgeschakelt

gast ingebouwde account voor gasttoegang op de comp of domijn
staat ook op uitgeschakelt

gebruiker

helpservice

Laatst bewerkt:
Vink de opties: Wachtwoord verloopt nooit en Account is uitgeschakeld aan bij de:

• Administrator account
  • Gast account

Voor de account met jouw naam niet!

Is Windows 7 black een legale versie?
Ben wel benieuwd naar het log van Mbam. Ik zou wel eens willen weten waar je deze versie gedownload hebt zodat ik dat adres op de lijst kan zetten.

Dit type "aanpassing" is wel een soort cult geworden.
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat en waar er voor troep in is gestopt.

wat wil je weten wat er in zit dan en hoe kan ik dat zien geen idee

hallo,

al vast bedankt ik zal maandag ff kijken in het weekend niet veel tijd

systeem herstel werkt niet bij mij is ook al zoiets

mvg jeffrey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan