Gebruikersaccount uitschakkelen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Als ik mijn laptop opstart krijg ik iederskeer het scherm van gebruikersaccount en moet dan op mijn gebruikersnaam klikken en dan gaat hij pas naar het buroblad toe.
Ik vind dit vervelend en wil liever dat bij het opstarten van mijn laptop dat hij gelijk naar het buroblad gaat .
Een tijdje geleden deed hij dat vanzelf maar nu niet meer.
Heb al bij gebruikersaccount gekeken wat ik kon wijzigen maar ik kan mijn eigen gebruikersaccount niet uitschakkelen.
Ik heb bij : start / uitvoeren / control userpasswords2 / en vinkje bovenaan uitgevinkt { geen resultaat }
Ik heb windows XP home edition + service pack 2
Hoe kan ik mijn gebruikersaccount uitschakkelen bij het opstarten van mijn laptop zodat ik het scherm van gebruikersaccount niet meer krijg te zien { snel naar buroblad }
Kun jij mij een antwoord geven op mijn vraag dan hoor ik dit graag.
 
Bij het tabblad geavanceerd moet je dat vinkje weghalen in start / uitvoeren / control userpasswords2 , of bij accountbeheer .NET framework verwijderen of uitschakelen.
 
opgelost

Lange Pier zei:
Bij het tabblad geavanceerd moet je dat vinkje weghalen in start / uitvoeren / control userpasswords2 , of bij accountbeheer .NET framework verwijderen of uitschakelen.

Ik heb de updates van Windows XP gedownload en daar was een programma van service pack 1 NET.Framework die ik heb geinstalleerd.
Probleem is nu opgeloste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan