Gebruikersaccount wachtwoord en verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
193
Als de pc bij mijn zus wordt opgestart wordt er gevraagd naar een paswoord. Maar als ik gewoon op OK druk wordt er ook ingelogd, maar dan wel op een beperkte account en dus niet op de hoofdaccount. En kan er dus niet alles gedaan worden. Hoe kom ik weer terug op het goede account of verwijder ik dat loginscherm als ik opstart?

control passwords2 werkt ook niet en veilige modus ook niet.

help..

greetzz
 
Geplaatst door Rambot2040
control passwords2 werkt ook niet en veilige modus ook niet.
Het is
Code:
control userpasswords2
Als dit ook niet werkt, kan je dan even vertellen waarom het niet werkt?

Succes:)
 
ik ben ook lekker wakker vandaag.. :8-0:

dat werkt wel, maar dan wordt er weer om een wachtwoord gevraagd, gebruikersnaam staat er dan wel in: Administrator
 
Gedaan ook niet gelukt en..

Lukt het nog niet? Post dan je vraag eens op het forum. :)

Zoals ik dus zei ik kan daar dus ook niet inkomen om het uit te vinken, dan komt er een scherm waar een wachtwoord wordt gevraagd en waarbij de gebruikersnaam administrator, (bij opstarten is de gebruikersnaam heel anders namelijk haar naam).

Ik kan dus wel ctrl+alt+del voor als je je wachtwoord niet weet en dan heb je de mogelijkheid om dit op te slaan op een diskette een userkey heet t dacht ik. Maar ja wat moet er dan weer met de diskette gebeuren..
 
Als ik het goed begrijp heb je een account met beperkte rechten en de administrator-account waarvan je het wachtwoord niet weet.

Laat het vakje voor het wachtwoord bij administrator is open.
 
Ja, maar ik krijg niet het schermpje wat jij bijv. zou krijgen. Dus dat je wat kan aanvinken of accounts kan verwijderen ofzo. Ik krijg een scherm waar de gebr. (dus die admini.) al in staat en alleen een ww moet invoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan