gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksie

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Ik heb mijn windows vandaag geupdate, en daarna opnieuw opgestart. Gewoonlijk kom ik dan weer meteen bij mijn buroblad terecht, maar nu dus niet meer. Ik krijg een scherm waar ik een gebruikersaccount moet aanklikken, daarna kom ik bij mijn buroblad terecht. Ik vind dit vervelend, weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat ik meteen na het opstarten mijn buroblad krijg????
P.S. houdt bij je uitleg alsjeblieft rekening met mijn computerkunsten, ik ben nog niet zo handig met mijn pc
:o :mad: .
Bedankt alvast, Niksie!!

Je gaat naar gebruikersaccoutns via start/configuratie/gebruikersaccounts.

Daar zie je iets staan als: de manier waarop users gebruikers zich aanmelden wijzigen.

Hoi, dat heb ik al geprobeerd, maar als je dat verandert dan moet je inloggen met een password, dus dan ben je nog langer bezig. Ik wil gewoon dat als ik mijn computer aanzet ik meteen bij mijn buroblad terecht kom. (zoals ik dat altijd deed).
Snap er niks van!!:( :(

Nou, dat heb je dan voor elkaar gekregen met XP Powertoy of Tweak XP. Daar zit die mogelijkheid in.

Dat komt door frameworks, als je die update installeerd dan krijg je dat scherm er gratis bij :)

hoe fix je dit? door Tweakui voor XP te installeren en autologon aan te zetten op het juiste account.

(Frameworks heeft er extra account bij gemaakt: ASPNET, daarom krijg je inlog scherm, omdat er 2 gebruikers zijn aangemaakt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan