Gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

R.Zandbergen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2005
Ik ben de enige die van mijn pc gebruik maakt dus ik ben geen 2e account nodig, maar ik wil toch reglematig eens wat met mijn pc proberen en ik heb een 2e account aangemaakt. nadat ik op deze beperkte account ben ingelogd kom ik niet meer op mijn oude account.

mijn oude account heette R.Zandbergen en had geen wachtwoord. mijn 2e account heet René en heeft ook geen wachtwoord. ik kan wel op de 2e komen, maar niet op de eerste. alle informatie die ik op de eerste had zijn nu onberijkbaar geworden.

kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om het weer normaal te krijgen?

Als je naar de veilige modus gaat (tijdens opstarten op F8 drukken) is daar vaak de mogelijkheid om wel weer in te loggen onder andere accounts.

Als je dan wel een wachtwoord instelt voor die account, dan moet je ook weer normaal kunnen inloggen

bedankt :s

heel erg bedankt maar het was niet nodig. ik ben namelijk niet zo slim bezig geweest. ik dacht dat mijn gebruikers naam R.Zandbergen was, maar het was iets anders, namelijk R. Zandbergen. er moest nog een spatie tussten de ''.'' en de ''Z''.
maar toch hardstikke bedankt voor de hulp, en ik zal voortaan eerst even wat beter naar mijn gebruikersnaam kijken. :)

groetjes René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan