Gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Berichten
313
Hallo,

Ik heb problemen met het onder controle krijgen van mijn PC.Het volgende doet zich voor.
Als ik mijn account wil wijzigen van standaardgebruiker naar administrator krijg ik de volgende melding: Dit programma wordt geblokkeerd door groepsbeleid. Neem contact op met systeembeheerder (behoor ik te zijn).
Als ik op de account van mijn vrouw klik, het volgende: De service user profile service verhinderd het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen. Ik kan ook niets erop installeren.
Wie kan mij helpen weer baas over mijn computer te worden.:eek:
 
is het een thuis pc of komt de pc van een bedrijf?

graag inloggen met de account die je als 1e hebt aangemaakt die word namelijk als administrator gezien.

vanuit daar moet je alle accounts die je wilt kunnen wijzigen van standaard naar admin.

staat de pc in een bedrijfsmatige omgeving dan zit je wss op een domein en heeft de groep policy effect op jou pc. dan moet je even naar de systeembeheerder van het bedrijf toe gaan.

ohwjah en ook nog even bovenstaande vraag beantwoorden.
 
accounts

Het besturingssysteem is Vista. De PC is thuis.
Bij mijn account staat standaardgebruiker en die van mijn vrouw krijg ik niet geopend en krijg de melding: De service user profile-service verhindert het aanmelden. Het gebruikersprofiel kan niet worden geladen.
 
probeer eens vanuit veilige modus.

tijdens het opstarten van je pc vaak op F8 rammen en veilige modus selecteren met je toetsenbord.

nog even wat extra info over de situatie:

is je windows legaal?
kon je eerder wel inloggen op de account van je vrouw?
 
Laatst bewerkt:
denk niet dat dat gaat werken harry aangezien je admin rechten nodig hebt om de stappen uit te voeren. en die heeft hij dus niet. wss is de account van zijn vrouw de admin maar daar kan hij niet op inloggen.
 
Hoi !

Da's goed mogelijk, maar niet geschoten altijd mis !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan