Gebruikersaccounts verwijderd, via dos account activieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterpolm

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Beste mensen,
Mijn zusje is zo slim geweest om alle accounts van haar laptop te wissen, nu kan ik dus nergens meer in.

Nou wil ik proberen om via een opstart diskette die ik gemaakt heb via windows XP om met het commando net user een account toe te voegen.

Maar ik weet niet hoe ik op mijn c schijf moet komen.
Dacht dat je met het commando A:\>C: maar lukt dus niet.

Ik kom niet verder dan A:\>
Hoe kom ik op mijn C schijf??

Alle accounts zijn geblokkeerd dus kan ook niet via veilige modus in windows komen..

iemand oplossing??

Weet je zeker dat ze allemaal verwijderd zijn. Naar mijn weten is het niet mogelijk om de account te verwijderen waarop je aan het werk bent. Wat je eventueel nog kan proberen is booten van de XP cd en dan kiezen voor de recovery optie. Je komt dan volgens mij in de C:\WINDOWS\RECOVERY uit of iets dergelijks misschien dat je daar iets kan proberen? Er zit btw ook nog een built-in administrator account in XP weet niet of je daar het wachtwoord nog van hebt?

Laatst bewerkt:
dat kan ik wel, maar aangezien mijn administrator account ook verwijderd geblokkeerd is kan ik helemaal niks in de recovery doen want dan vraagt tie om een wachtwoord wat ik dus niet heb

het enige wat ik naar mijn weten kan doen is via dos naar mijn c gaan en via het commando net user een account bijmaken..
Maar weet niet hoe ik erop kan komen.

Hij mag dan wel om een wachtwoord vragen..
Maar als je niet zeker weet of je de administrator een wachtwoord hebt gegeven.
Probeer het dan maar eens zonder wachtwoord.
:)

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan