Gebruikersaccounts

• Onderwerp starter Onderwerp starter lie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lie

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
Kan iemand me zeggen hoe het komt dat dat de beheerderaccount kan surfen en de andere accounts met beperkte toegang niet??

Wat bedoel je?

Hallo daar...

ff reactie op je bericht, snap je vraag niet helemaal
bedoel je nou surfen via beperkte toegang over het internet of of surfen in andere accounents via de actieve account?

Groetjes Jeroen

Als ik inlog onder beheerder is er geen probleem . Willen anderen onder hun eigen account , met beperkte toegang , gaan surfen , dan krijgen ze geen verbinding!
Het adsl icoontje wordt zwart dan .

De actieve account is steeds afgemeld voordat een andere wil inloggen !

Je kunt de verbinding ook opstarten als administrator als ik het goed heb probeer dat ook eens.

Ik kan alleen opstarten als beheerder.Waar kan ik dat terug vinden om als administrator in verbinden? Dank voor je reactie .

adminstrator is inprincipe het zelfde als beheerder maar dat komt omdat ik tijdje met xp engels heb gewerkt ;)

:) ik dacht al zoiets .
Kan dit probleem komen omdat deze pc als server dient??

Geplaatst door lie
:) ik dacht al zoiets .
Kan dit probleem komen omdat deze pc als server dient??

De pc waar je dus niet mee op inet kunt onder de gebruikers met minder rechten zit dus achter een andere server?
Zou volgens mij niet moeten uitmaken maar ik d8 dat je in de beheerder account toegang moet geven om die verbinding te delen. Waar weet ik zow niet ;) handig he als je een idee hebt maar niet weet hoe je het moet uitvoeren :(

Hallo lie
is het ondertussen opgelost ??
Ik heb ook wat moeten zoeken hoe dat allemaal in elkaar zit, maar het lukt nu ardig.
Dus als je meer wil weten, laat dan iets weten
Groeten
Jo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan