gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

finley

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Ik hoop dat ik op het goede forum zit, anders hoor ik het wel.

Ik werk met XP Pro en ik ben de enige gebruiker dus wil alle extra's voor meerdere gebruikers eraf halen. Weet iemand wat en hoe ik dit het meest veiligst kan doen?

finley zei:
Ik hoop dat ik op het goede forum zit, anders hoor ik het wel.

Ik werk met XP Pro en ik ben de enige gebruiker dus wil alle extra's voor meerdere gebruikers eraf halen. Weet iemand wat en hoe ik dit het meest veiligst kan doen?

via de gebruikelijke windows tools?:) configuratiescherm -> Gebruikers

Dankjewel voor je reactie.
Ik heb al een en ander geprobeerd met jouw suggestie maar daar staat alleen mijn eigen account actief en de gast uitgeschakeld.
Als ik in Explorer naar Document & Settings ga, krijg ik:
- Administrator
- All users
- Default user
- mijn eigen account

In alle 4 staan de gebruikelijke mappen zoals application data, documents, local settings, etc. En heb dat alleen maar voor mijn eigen account nodig.

Ik zou die items die je in Explorer ziet staan, mooi laten staan. Ze zitten 1.: niet in de weg en 2.: mocht je weer terug willen naar de oude situatie dan kun je zó weer verder. In die map "All users zitten bijvoorbeeld startmenuitems en basisinstellingen die voor alle accounts gelden.
Wat je nog wel kan doe is de service voor snelle gebruikerswisseling uitschakelen. Start-Uitvoeren. Typ: services.msc. Er opent zich een venster. In het rechter deelvenster rechtsklik je op "Compabiliteit voor Snelle gebruikerswisseling" en kies voor "Eigenschappen" Als opstarttype kies je "Uigeschakeld". Druk dan nog op de knop Stoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan