gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
205
beste lezers.

ik wilde net een nieuwe gebruikersaccount voor mijn broer maken, en gaf hem 'systeembeheer-rechten'. dus ik ging op zijn account om alles te checken, nu blijkt dat msn messenger (live) het niet doet en dat al mijn programma's niet zijn toegevoegt aan zijn account. ik weet het echt niet meer!!!

jordy
 
Probeer (als eerste test) het volgende: Deïnstalleer een programma dat je aan je broer beschikbaar wilt stellen en dat niet zo heel belangrijk voor je is. Herinstalleer dat programma daarna opnieuw via:
Start -> Instellingen -> Software -> knop Nieuwe programma's toevoegen.

Met een beetje mazzel zou het nu zo moeten zijn dat alle (nieuwe) gebruikers, inclusief je broer, dat programma ook kunnen gebruiken.

Werkt dit, volg deze procedure dan voor alle programma's die je ook aan je broer beschikbaar wilt stellen.

Tijs.
 
Probeer (als eerste test) het volgende: Deïnstalleer een programma dat je aan je broer beschikbaar wilt stellen en dat niet zo heel belangrijk voor je is. Herinstalleer dat programma daarna opnieuw via:
Start -> Instellingen -> Software -> knop Nieuwe programma's toevoegen.

Met een beetje mazzel zou het nu zo moeten zijn dat alle (nieuwe) gebruikers, inclusief je broer, dat programma ook kunnen gebruiken.

Werkt dit, volg deze procedure dan voor alle programma's die je ook aan je broer beschikbaar wilt stellen.

Tijs.

dit werkt niet!!!:confused:

is er niet een programma die het voor je kan doen?

jordy
 
Vertel ons wat je op je broer's account allemaal kunt zien onder Start -> Alle programma's??

Tijs.
 
Vertel ons wat je op je broer's account allemaal kunt zien onder Start -> Alle programma's??

Tijs.

ik zie alle standaard dingen (ook msn (live)messenger), maar bijvoorbeeld niet tuneup xp enzo...

jordy
 
En dat (test-)programma dat je zojuist gedeïnstalleerd hebt en daarna geïnstalleerd hebt via die 'andere' manier, die staat er NIET bij?

Tijs.
 
En dat (test-)programma dat je zojuist gedeïnstalleerd hebt en daarna geïnstalleerd hebt via die 'andere' manier, die staat er NIET bij?

Tijs.

nee die staat er niet bij!!! heel raar...

jordy:confused:
 
Helaas, dan moet ik het uit handen geven. Ik weet het dan ook niet meer.

Wel weet ik dat sommige programma's bij het installeren de keuze bieden om het programma alleen voor de huidige gebruiker beschikbaar te maken of voor iedereen, maar lang niet alle programma's installeren zichzelf zo...

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan