Gebruikersacounts vraag..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik heb dit probleem ook gehad je kunt het account gewoon laten staan.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Marcel Dekkers

je kunt het ook krijgen via spyware.

Daar geloof ik dus geen bal van. Als je de nieuwe versie van Paint download, moet je dus net framework installeren, anders werkt het niet. Dus maak je geen zorgen hierover.

Daar geloof ik dus geen bal van.
Ik geloof het niet alleen, ik weet het wel zeker. :)
AspNet is zuiver van Windows.
Laat maar lekker staan.

Als je het toch weg wilt hebben doe het dan via Progr. toegangen en instellingen.

Laatst bewerkt:
ASP.NET

Is ASP.NET wel van Windows? Sinds gisteren (zondag) staat dat account ook ineens op mijn PC zonder dat ik een of ander framework heb geïnstalleerd. Het enige wat ik heb gedaan is Mahjongg van een DVD geïnstalleerd, dus geen account aangemaakt. :(

Ja, het is van Windows.
Je zult het met een update binnen hebben gekregen.
Zie
HIER

Aanpassing:
Nog een link Microsoft

Laatst bewerkt:
Geplaatst door T.bone-m
Kan niet, want ik heb windows niet ge-update.

Hmm... Nog altijd argwaan ?. Is SP2 installed op uw PC?

Ik ben niet zeker, maar ik denk dat ASP.net ook wordt geinstalleerd via sp2. Maar wees gerust, het is van MS, en is dus volledig onschadelijk.

Yep, link heb ik wel gezien, ook daar wezen kijken. En ik heb SP 2 op mijn computer. Of ik argwaan heb? Weet ik niet helemaal. Ik vind het gewoon vreemd dat die account er ineens op staat. :confused: Auto-update van Windows heb ik al lang geleden uitgeschakeld.

Geplaatst door T.bone-m
Yep, link heb ik wel gezien, ook daar wezen kijken. En ik heb SP 2 op mijn computer. Of ik argwaan heb? Weet ik niet helemaal. Ik vind het gewoon vreemd dat die account er ineens op staat. :confused: Auto-update van Windows heb ik al lang geleden uitgeschakeld.

Kijk al sp2 op je pc staat, is automatisch asp.net installed. Dit omdat je bepaalde progrs. download, zoals Paint ed..., zouden werken. Wil je dit niet. ga dan naar config -> software en verwijder asp.net. Verwijder dan de account. Maar ik twijfel of je dan nog kan Mahjongen.

@ Dude..Dennis
oke...maar wat doet .Net framework voor mij? helpt het me?
Het kan je met bepaalde programma's helpen.
Ik heb ook steeds geweigerd het te downloaden totdat een ander P2P programma me het alsnog liet doen.

oke bedankt:thumb: trouwens ik had em verwijderd en toen sp2 geinstaleerd en toen was ie er weer:) komt dus door sp2 ook...hij staatook op mijn video kaart driver namelijk...bedankt!:thumb:

vanzwam, ik ben het niet helemaal met je eens. Toen ik deze pc aanschafte, was Win XP met sp2 geïnstalleerd. Kwam dus kant en klaar bij mij aan. Bij de gebruikersaccounts stond toen absoluut geen asp.net vermeld. Deze is echt pas afgelopen weekend op de een of andere manier op mijn pc aangemaakt, mogelijk door het installeren van Mahjongg. Inmiddels heb ik hem eraf gehaald en Mahjongg even ter controle opgestart. Deze werkt nog steeds perfect. Wel opvallend is dat mijn pc trager opstart dan met asp.net.

In ieder geval dank voor de support, vanzwam en Elisa. :thumb:

Asp.net heeft volgens mij ook met extra veiligheid te maken. Ik begrijp eigenlijk niet wat je er op tegen hebt.
Maar goed......jij bent de baas :D

"Er iets op tegen hebben" is misschien teveel gezegd, maar ik word een beetje nijdig als er buiten mijn medeweten om iets op de HDD wordt geïnstalleerd. Wat betreft het aspect veiligheid ben ik niet zo bang als je het hebt over virussen of een firewall, want ik heb mijn computer uitstekend beschermd met het programma F-Secure (anti-virus en firewall, spamfilter) en tegen spyware heb ik Ad Aware en Spybot.

haha sorry hoor...maar deze topic kan alang gesloten worden:p is opgelost:thumb: anders komt er alleen maar gedonder van:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan