gebruikersinstellingen laden niet (documenten zijn verdwenen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

possie71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Berichten
2
Ik heb sinds vandaag problemen met opstarten, ik krijg gewoon onze 2 gebruikersnamen te zien, en als ik dan op 1 hiervan klik (die van beheerder) dan duurt het heel lang voordat de gebruikersinstellingen laden en vervolgens laden wel alle programma's die op de pc staan, maar al mijn documenten zijn weg! Die map is helemaal leeg en ook de favorieten bij explorer zijn verdwenen en het bureaublad achtergrond. Weet iemand hoe ik weer bij mijn documenten kan komen??
 
Dat klinkt bijna als een virus of spyware.

Heb je met de andere gebruiker wel gewoon al je mappen en je achtergrond of zijn deze ook weg?

Zoja dan weet ik het al bijna zeker. Of iemand moet met jou PC aan het kl*ten zijn geweest.
 
Ik heb de andere account nooit gebruikt, alleen maar aangemaakt, deze was vast voor mijn zoontje later. Maar ook hier zie ik als ik opstart een donkerblauw scherm met al mijn pictogrammen keurig links uitgelijnd.

Het gekke is dat ik een paar programma's ineens mis, zoals bit tornado. Zou hier alles fout door zijn gegaan? Hij staat nog wel in de programfiles, maar als ik op de .exe file klik dan gebeurt er niets meer...
 
Onder welke gebruiker heb je dat geprobeerd?

Als je het nu eens probeerd onder de gebruiker voor je zoontje.
Het kan goed zijn dat er een fout in Windows zit dat hij jou bestanden niet meer kan laden. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan