Gebruikersinstellingen weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jweijland

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
5
Hallo,

Ik werk met een netwerk van ongeveer 10 gebruikers, allen op XP Professional en een SBS2003 server.

Alle gebruikers hebben een roaming profile. Voor sommige gebruikers lijkt het er op dat de profielen niet goed worden weg geschreven, of opgehaalt. Bij het opnieuw opstarten vanaf de üit"stand zijn b.v. de instellingen voor Explorer zoals startpagina terug gezet naar de standaard instelling.

Ook de standaard printer is gewijzigd naar de standaard instelling. Als ik deze instellingen weer aanpas naar hoe ik ze wil hebben dan blijft het goed na een re-start behalve wanneer de PC uit gezet wordt. Dan zijn alle instellingen weer fout.

Iemand enig idee?

Gr
Johan Weijland
 
probeer systeemherstel naar een datum van wanneer je pc nog wel juist werkte. dan worden de instellingen van toen gewoon terug geplaatst maar worden er geen bestanden gewist ofzo...
 
probeer systeemherstel naar een datum van wanneer je pc nog wel juist werkte. dan worden de instellingen van toen gewoon terug geplaatst maar worden er geen bestanden gewist ofzo...

Dat is juist het punt - de PC's waar het over gaat (het zijn er meerdere) zijn kortgeleden opnieuw geinstalleerd en elke keer als de PC opmieuw wordt opgestart is het alsof het voor de eerste keer na de aanmelding bij het domein is ....
 
je hebt dus echt een server... (jah sorry maar dat had ik een beetje overzien)
Ik denk dat er dan een probleem is met je server hé ;)
kan je deze vraag niet beter stellen op het topic over netwerken enzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan