Gebruikersnaam en wachtwoord vraag in Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingrid2

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Goedenavond allemaal,

Ik heb een probleem met mijn windows mail. Zodra ik op verzenden/ontvangen klik verschijnt er een Windows-beveiliging in beeld. Die me verzoekt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Zodra ik die invoer verdwijnt de pop-up om vervolgens opnieuw terug te komen. Wat is hier mis?

Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Ingrid

Misschien heeft het te maken met hoofdletter gevoeligheid.

Misschien heeft het te maken met hoofdletter gevoeligheid.

Bedankt voor het meedenken alvast... maar nee, daar zit het niet in. Ik ben zeker van de gebruikersnaam en het wachtwoord.

Een punt kan al het verschil maken.Gaat het om het wachtwoord van je Windows Live Mail of heb je nog andere mail-clients e/o accounts geïmporteerd?

Ik heb een mail-adres van de provider die middels een alias in de windows mail binnenkomt. Het vreemde is dat dit uit het niets is ontstaan, die pop-up verschijning.

Ik zat het zelf te zoeken in de wachtwoorden etc die bij je account(s) staan. Maar die zijn gelijk aan welke ik invoer in de pop-up...

Pfft :rolleyes:

Hoe kan iets nu zomaar in windows mail terecht komen??

Verwijder die alias en gebruik alleen het hoofd adres van je provider.

Een alias moet je verifiëren en aanmelden met je hoofd account in de instellingen van de mail.

We kunnen evt. met je mee kijken met teamviewer als je daar behoefte aan hebt, volledig betrouwbaar en veiling.

Bedankt voor het meedenken en de mogelijkheid van teamviewer! Het probleem is inmiddels verholpen met behulp van de provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan