Gecodeerde e-mailverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
12.800
Hallo,

Tijdens het opstarten van Outlook Express krijg ik
attachment.php

Het lijkt niet op een schermpje van Norton en in help van Norton kan ik ook niets vinden.

Wie weet bij welk programma ik moet zoeken of wat ik tegen het fenomeen 'gecodeerde e-mailverbinding' kan doen?
 
Laatst bewerkt:
Welek windows versie? Welke email versie?
Thunderbird? Outlook express?
 
Ik heb al wel gezocht maar niks wat op jouw probleem zou kunnen slaan, wel aangevinkt "waarschuwen bij het overschakelen naar een andere inbelverbinding" ? In IE/Extra/Opties, tabblad Verbindingen. Gebruik jij niet het progje ePrompter, misschien is dat de boosdoener. Ook kan het zijn dat je provider een E-mailsscanner in gebruik heeft genomen. Zoek dan op hun site. Afijn, zal wel helemaal nergens op slaan wat ik post...neem aan dat je vrij bent van allerlei onverlaten, beveiligingsfreak als jij bent. :D

Oja, zeker ook niks wijzer geworden middels rechtsklik op het schermpje en dan eigenschappen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb ePrompter maar die heeft nog nooit voor problemen gezorgd. Dit berichtje is gewoon niet te plaatsen bij mij. Dat icoontje zegt me niets.
Wel heb ik voor gMail een account in Outlook Express gemaakt. Verzenden lukt daarmee niet. (ook dan een vermelding met beveiliging) Gelukkig wel ontvangen want daar kom Helpmij binnen :)

Ook krijg ik steeds een melding dat er geen hoodidentiteit is. Ik heb het idee dat dit allemaal door gMail komt. Alleen..............als je een verwijzing naar Help krijgt zou het wel leuk zijn als je wist wie of wat :cool:
 
Oh dank je wel. Het zou wel handig zijn geweest als de naam norton er op had gestaan :)
Het is dus misschien mogelijk dat Norton mijn mail tegenhoudt.
Ik ga eens lezen.

Bedankt allemaal voor de hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan