Gecompileerde C++ file

Status
Niet open voor verdere reacties.

websitevrager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
49
Hallo.
Ik heb compilr.com ontdekt, dat is een online compiler voor bijvoorbeeld C++, je laat ze online compileren en je kunt daarna direct het resultaat downloaden.
Ik heb daar een simpele "Hello, world" C++ file op geschreven om het uit te proberen. Ik heb het bestand gecompileerd op de site (geen fouten) en heb het gedownload.
Ik krijg dan een zip bestand met de file Program erin. De site heeft de naam van de file Program blijkbaar zelf zo gekozen. (Het gecompileerde bestand was eerst HelloWorld.cpp)
De file Program is dus het "programma", maar heeft geen .exe bestandsextentie. Ik open het bestand en krijg eerst deze melding van Windows:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al is geinstalleerd, maak een koppelingin het onderdeel Standaard programma's van het configuratiescherm

Vervolgens wijzig ik gewoon de naam van het bestand naar Program.exe (geef het dus de extentie .exe) en krijg deze melding
Het programma of onderdeel '\??\C:\Users\***\***\***\***\***\Program.exe' Kan niet worden gestart of uitgevoerd vanwege incompatibiliteit met 64 bits versies van Windows. Neem contact op met de softwareleverancier om te vragen of een met de 64 bitsversie van Windows compatibele versie beschikbaar is.

En direct daarna weer de melding:
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits) of x64 (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software
 
Welk OS structuur gebruik je? Windows 7, WinXP of Vista? 32 bit of 64 bit?
 
Is er geen beschrijving op de site zelf? Of misschien is het een bug van de developer?
 
Nee, geen beschrijving, en als ik het programma online compileer met een andere site werkt hij wel.
 
In mening zou ik zeggen dat die compiler voor een andere OS is of dat er een bug in zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan