Gecomprimeerde mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdsl

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Hallo,

Ik heb in mijn snelmenu niet meer de optie kopieren naar >> gecomprimeerde mappen. Windows help geeft aan dat er dan een ander comprimeer programma is geinstalleerd, maar dat heb ik niet (meer).

Hoe kun je de gecomprimeerde mappen weer actief maken, zodat deze weer zichtbaar is in het snelmenu. Het uitpakken werkt overigens wel, dus de gecomprimeerde mappen zijn nog wel actief. ook het icoontje staat nog steeds in de bestanden in de verkenner.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt voor de moeite,

Erik

Download dit bestandje naar je bureaublad (rechtklikken op de link > doel opslaan als... > bureaublad als locatie kiezen).

Dubbelklik op restorezipfolder.reg, dat nu op je bureaublad staat.
Ga ermee akkoord dat deze gegevens aan het register worden toegevoegd.

Het kan zijn dat je daarna de pc even opnieuw moet opstarten om de verandering te kunnen zien.

Hi Buffy,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de acties uitgevoerd, maar ik zie nog geen verandering. Ik werk wel op een netwerk en ben ingelogd als gebruiker. Ik heb wel admin rechten.

Erik

Misschien moet je inloggen als administrator en dan de fix toepassen?

Dat heb ik ook geprobeerd. Maar wederom geen resultaat. Toen ik overigens als administrator was ingelogd had ik wel al de optie, daar was hij dus niet weg. Het lijkt dus een instelling te zijn van de gebruiker.

Gr. Erik

De eerste optie was meteen goed. Hij staat er weer bij.

Hardstikke bedankt voor je hulp en tijd.

Prettig weekend,

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan