Gecrashte Lacie

Status
Niet open voor verdere reacties.

overflow

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Nu ja gecrasht...

Tijdens het overzetten van een video file is men LaCie Mobile(portable) Disk (500 gig) van mijn bureau gevallen. Dit had als gevolg dat de USB kabel van de Lacie los kwam. Ik heb het opnieuw geconecteerd en het duurde heel erg lang voor dat men laptop deze harde schijf herkende. Eens dat de laptop deze herkende duurde het superlang voordat hij reageerde( ken je zo heel de tijd alsof het signaal REAGEERT NIET MEER dadelijk op je scherm kan springen). Na een tijdje gaf die mij het signaal: de schijf moet geformateerd worden. Probeer je ok of start formatatie te klikken dan loopt ie weer vast en lukt het niet.

Ik dacht deze misschien eens te testen op andere computers ... overal hetzelfde. Alleen bij mijn mac werd hij wel onmiddellijk herkend. Ik opende de hardeschijf en ik kon al mijn files openen, kopiëren, deleten and so on. Behalve de map waarin ik deze video was aan het overzetten. Als ik deze wilde openen of verplaatsen dan reageerde die ook niet meer. Hij toont wel hoe groot de map is maar laat geen bestanden zien.

Nu is mijn vraag of ik deze video(en andere in die map) nog terug kan krijgen. En of mijn lacie nog te redden valt omdat hij toch nog herkenbaar is maar een ergens een conflict heeft.

Wat denken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan