Hallo allen,
Op mijn werk deel ik met de andere secretaresse één pc, waarop wij ieder ons eigen account hebben. Ook hebben we onze eigen Outlook. Naast dat we beide een email adres hebben, komt ook bij ons beide het 'infoadres' binnen. Echter werken wij op verschillende dagen, maar vaak weten we dus niet welke mail al gelezen, beantwoordt of doorgestuurd is, want het komt dus gewoon als ongelezen bij ons binnen en wij kunnen niet in elkaars uitbox kijken.
Mijn vraag is dus: Weet iemand hoe we een instelling kunnen doen, zodat als ik iets lees/beantwoord/doorstuur het bij haar wel in de inbox komt, maar dat er met zo'n icoontje word aangegeven welke actie al is ondernomen? En andersom natuurlijk ;-)
Hoor het graag, alvast bedankt!
Gr. MP
Op mijn werk deel ik met de andere secretaresse één pc, waarop wij ieder ons eigen account hebben. Ook hebben we onze eigen Outlook. Naast dat we beide een email adres hebben, komt ook bij ons beide het 'infoadres' binnen. Echter werken wij op verschillende dagen, maar vaak weten we dus niet welke mail al gelezen, beantwoordt of doorgestuurd is, want het komt dus gewoon als ongelezen bij ons binnen en wij kunnen niet in elkaars uitbox kijken.
Mijn vraag is dus: Weet iemand hoe we een instelling kunnen doen, zodat als ik iets lees/beantwoord/doorstuur het bij haar wel in de inbox komt, maar dat er met zo'n icoontje word aangegeven welke actie al is ondernomen? En andersom natuurlijk ;-)
Hoor het graag, alvast bedankt!
Gr. MP