gedeelde adressenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoiK

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
31
Hey allemaal,

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met het maken van een adressenlijst die door het hele bedrijf gebruikt kan worden?

Ik durf dan eigenlijk niet te zeggen of ik aan de kant van Exchange moet zijn of dat het in outlook te regelen valt.

De bedoeling is om alle email adresssen van externen beschikbaar te maken voor iedereen in het bedrijf die ingelogged is dmv exchange. Wat zijn hier de mogelijkheden van?

Alvast bedankt,
 
Als je in een exchange /AD omgeving werkt zijn er meerdere mogelijkheden. Elk met natuurlijk eigen voor- en nadelen.

-Contacten bij 1 persoon (secretaresse) in een aparte folder in outlook opslaan en delen.

-Public folders gebruiken

-Als contact opnemen in Active Directory
 
Oh ja,

en vanaf office 2003 kun je deze contacten ook rechtstreeks gebruiken in een mailmerge.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan